loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 107
پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 10:34

اینستاگرام براساس داده های اخیر اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های رسانه های اجتماعی است که 25 میلیون پروفایل تجاری و دو میلیون تبلیغ کننده دارد . لازم به ذکر نیست ، 80 درصد از کاربران فعال حداقل یک مارک را دنبال می کنند.

برای بسیاری از مشاغل ، اینستاگرام فرصتی ارزشمند برای ارتباط با شبکه جهانی مشتری و مشتری بالقوه را نشان می دهد. اگر به سکو باشید ، اگرچه غیرممکن بودن ، پیوستن به اینستاگرام می تواند احساس طاقت فرسا کند

اینستاگرام براساس داده های اخیر اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های رسانه های اجتماعی است که 25 میلیون پروفایل تجاری و دو میلیون تبلیغ کننده دارد . لازم به ذکر نیست ، 80 درصد از کاربران فعال حداقل یک مارک را دنبال می کنند.

برای بسیاری از مشاغل ، اینستاگرام فرصتی ارزشمند برای ارتباط با شبکه جهانی مشتری و مشتری بالقوه را نشان می دهد. اگر به سکو باشید ، اگرچه غیرممکن بودن ، پیوستن به اینستاگرام می تواند احساس طاقت فرسا کند.

چگونه مارک خود را بصری نماییم؟
اهداف ما باید چه باشند؟
چگونه می توانیم به مخاطب هدف خود برسیم؟

چه از قبل حساب کاربری دارید و چه از ابتدا شروع کرده اید ، از این راهنمای جامع استفاده کنید تا اینستاگرام را به یک ابزار بازاریابی ارزشمند برای تجارت خود تبدیل کنید.

اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کنید

پلتفرم اینستاگرام در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک نسبتاً ساده است. هنگام تنظیم حساب خود (یا به روزرسانی موجود) ، جعبه های زیادی برای بررسی وجود ندارد. با این حال ، به دلیل اینکه پروفایل های اینستاگرام فضای کمتری برای متن یا پیوندها فراهم می کند ، باید از آنچه در اختیار دارید استفاده کنید.

تریسی رینگ ، مدیر رسانه های اجتماعی برای 10 برابر دیجیتال توضیح می دهد: "در واقعیت ، شما فقط یک پنجم صفحه موبایل را برای نمایش هویت برند خود دارید. برای مشتری های ما ، ما اطمینان می دهیم که مشخصات آن کاملاً تمیز و واضح است. ما همچنین از هر ویژگی ممکن به نفع خود استفاده می کنیم. "

مهمترین زمینه ها برای به حداکثر رساندن نام تجاری را در نظر بگیرید:

  • عکس پروفایل:

بیشتر شرکت ها از آرم خود استفاده می کنند. به یاد داشته باشید که تصاویر نمایه کوچک و خرد شده به یک دایره هستند ، بنابراین از تصاویر پیچیده استفاده نکنید. با یک گرافیک ساده مانند موارد دلخواه خود بچسبید ، به خصوص اگر آرم شما گسترده باشد.

  • نام کاربری:

این باید نام تجاری شما باشد و وب سایت شما و سایر سیستم عامل های اجتماعی مطابقت داشته باشد.

  • سایت اینترنتی:

اینستاگرام یک پیوند در نمایه شما امکان پذیر است. در حالی که می توانید از این طریق برای پیوند به وب سایت خود استفاده کنید ، ایجاد لینک قابل ارتقا ممکن است عاقلانه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخیر ، به نمایه و حضور خود بروید .

  • بیوگرافی:

اینجاست که شغل خود را با 150 کاراکتر یا کمتر توصیف می کنید. برای خلاقیت و تمایز می توانید از ایموجی ها ، شخصیت ها ، هشتگ ها و فضاها استفاده کنید. برای الهام گرفتن از این لیست بایوس اینستاگرام تمام ستاره از Adspresso دیدن کنید.

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که حساب کاربری شما به عنوان نمایه تجاری تنظیم شده است ، که به شما نیز نیاز دارد تا حساب فیس بوک خود را نیز وصل کنید. نمایه تجاری به شما امکان می دهد تا اطلاعات تماس دیگری مانند مکان ، شماره تلفن و ساعات کار را داشته باشید و به بینش ها و داده ها دسترسی پیدا کنید.

یک برنامه اینستاگرام بسازید

قبل از ارسال هر چیزی ، شما نیاز به یک برنامه دارید. از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم بصری است ، با یک راهنمای برند بصری شروع کنید ، که تضمین می کند نمایه شما نمایانگر یکنواخت و دقیق از برند شما باشد. این همچنین تضمین می کند که مخاطبان (و مشتریان بالقوه) هنگام نمایش پست های شما در فید خود ، برند شما را تشخیص دهند.

هنگامی که دستورالعمل های برند را تهیه می کنید ، به یاد داشته باشید که لازم نیست آنها پیچیده باشند. در نحوه تسلط برندسازی در رسانه های اجتماعی ، MyCreativeShop یک لیست چک ساده را برای دنبال کردن به اشتراک می گذارد:

  • پالت رنگ:

یک رنگ خنثی ، اصلی و 2 تا 3 رنگ متضاد را انتخاب کنید که باعث می شود تصاویر شما پاپ شوند.

  • فونت ها:

فقط یک قلم اصلی را انتخاب کنید ، که می تواند به صورت منظم ، حرکتی یا جسورانه تنظیم شود تا ظاهر های مختلفی را ایجاد کند. همچنین می توانید یک قلم مکمل تزئینی نیز در آن قرار دهید.

  • قالب بندی و چیدمان:

طرح های خاص را برای قالب های مختلف پست انتخاب کنید ، تصویر محصول IE در مقابل تصویر نقل قول. این مارک تجاری شما را متشکل می کند اما هنوز هم امکان تنوع را فراهم می کند.

  • لوگو:

اگر نسخه های مختلفی از آرم خود دارید ، مانند یک آرم مبتنی بر متن ، نمادهای مختلف و نماد ، مشخص کنید که چه زمانی باید از هرکدام استفاده کنید تا هرکسی که دارایی های شما را طراحی می کند ، همان نگاه و احساس را حفظ کند.

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

استراتژی بعدی شما می آید. این مانند هر بخش دیگری از مشاغل شما ، این مهم است که از حضور اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی متمرکز در اینستاگرام ، از خودتان 4 سوال اساسی بپرسید:

  1. چرا می خواهید در اینستاگرام باشید؟
  2. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  3. چه چیزی را به اشتراک می گذارید؟
  4. چه زمانی قصد اشتراک گذاری دارید؟

پاسخ این چهار سؤال را به یک طرح تبدیل کنید. به عنوان مثال ، "ما قصد داریم در اواسط دهه 30 خود به زنانی که علاقه مند به مربیگری زندگی هستند برسیم. ما محتواهای الهام بخش و آموزشی را در مواقعی که مخاطبان ما فعال ترین هستند ، بر اساس تحقیقات و داده های صنعت ما به اشتراک می گذاریم. "

اکنون زمان آن رسیده که اهداف رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید که مطابق با استراتژی کلی تجارت شما باشد. برای اندازه گیری اثربخشی ، شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) و معیارهای عملکردی را که ردیابی می کنید ، تشریح کنید.

طبق گزارش State of Social 2018 ، نامزدی شماره یک راه برای اندازه گیری مشاغل تجاری ROI در بازاریابی رسانه های اجتماعی است ، بنابراین از اینجا شروع کنید. سایر معیارها عبارتند از: منجر به درآمد ، ترافیک به سایت و دنبال کنندگان جدید کسب شده. اگر هنوز مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید ، از این معیارهای ساده رسانه های اجتماعی به عنوان مکان شروع استفاده کنید.

یک تقویم رسانه های اجتماعی تهیه کنید

اکنون شما می توانید محتوا ایجاد کنید و اشتراک گذاری را شروع کنید. برای استفاده بیشتر از وقت خود از تقویم یا برنامه ریز اینستاگرام استفاده کنید و از ماندگاری در ارسال پیام اطمینان حاصل کنید. سیستم های مدیریت رسانه های اجتماعی ، مانند Hopper HQ ، به شما امکان می دهند برای ارسال برنامه ها ، پیش نویس زیرنویس ها برنامه ریزی کنید و دیدگاه خود را از نحوه ظاهر آنها بدست آورید تا بتوانید زیبایی زیبایی خاصی را حفظ کنید .

برنامه ریزی ارسال های شما در طولانی مدت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و همیشه می توانید تصاویر بین پرواز را بین موارد برنامه ریزی شده ارسال کنید.

this این راهنمای کامل را در مورد نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام مشاهده کنید 🗓

نمایه و حضور خود را بهینه کنید

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم همراه اول توسعه یافته به اندازه همتای فیس بوک خود قوی نیست ، اما شما هنوز هم می توانید به طور موثری تجارت و مارک تجاری خود را به بازار عرضه کنید. در کنار ارسال مداوم ، از این نکات اکشن استفاده کنید تا از نمایه و حضور خود در سکو بیشترین استفاده را ببرید:

  • ابزارهای گسترش لینک

به جای اینکه پیوندی به وب سایت خود در بیو داشته باشید ، از یک ابزار شخص ثالث استفاده کنید که چندین لینک را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال ، با Linktree یک حساب کاربری ایجاد کنید و تمام پیوندهایی را که می خواهید تبلیغ کنید اضافه کنید.

سپس از URL linktree خود در بیوگرافی استفاده کنید. این به شما امکان می دهد انعطاف پذیری بیشتری را برای تبلیغ ویژه یا مطالب در پست های اینستاگرام خود افزایش دهید. اینترنت اکسپلورر در عنوان زیر می توانید به پیروان بگویید که برای کسب اطلاعات بیشتر به پیوند زندگی نامه خود ادامه دهند.

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

  • هشتگ ها

شما می توانید تا 30 هشتگ اینستاگرام استفاده کنید ، بنابراین انعطاف پذیری دارید ، اما نکته اصلی این است که هدفمند و خاص باشید. به کلمات منفرد یا اصطلاحات کوتاه بچسبید و روی ترکیبی از کلمات کلیدی متمرکز شوید ، با استفاده از مواردی که حجم استفاده کم و زیاد دارند استفاده کنید.

فراموش نکنید که در صورت لزوم از هشتگ های مارک دار استفاده کنید ، به شما امکان می دهد انواع خاصی از تصاویر را در یک مکان جمع کنید ، یک محصول یا خدمات خاص را تبلیغ کنید ، یا به سادگی مشغول نام تجاری شوید.

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

# ️⃣ همین حالا همه راهنما های اینستاگرام هشتگ ها را بخوانید #

  • داستانها

داستان ها فیلم یا تصویر با تاریخ انقضا 24 ساعته هستند. آنها در بالای فیدهای دنبال کننده شما ظاهر می شوند و می توانند برای به اشتراک گذاری به روزرسانی ها و رویدادهای در زمان واقعی استفاده شوند.

از داستانها به عنوان روشی برای تبلیغ مطالب سایر کاربران استفاده کنید ، در پشت صحنه عکس ها و فیلم ها به اشتراک بگذارید و چهره های بسیاری از نام تجاری خود را برای انسانی تر کردن شغل خود و ایجاد ارتباط عاطفی با پیروان نشان دهید.

داستان های اینستاگرام

برای نکات بیشتر در مورد Stories ، این موارد را بررسی کنید:
14 راه بسیار ساده برای استفاده از داستانهای اینستاگرام برای تجارت خود

  • نکات برجسته

هایلایت یکی از قابل تنظیم ترین ویژگی های اینستاگرام است. می توانید مجموعه ای از داستان ها (تصاویر یا فیلم ها) را که ارسال کرده اید ایجاد کنید و آنها را برچسب گذاری کنید. حتی اگر کسب و کار شما به روزرسانی های مربوط به ویژگی داستان را ندارد ، باید از بخش نکات برجسته استفاده کنید ، زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات سازمان یافته را در بالای نمایه خود به نمایش بگذارید.

رینگ توضیح می دهد که چگونه او از ویژگی های برجسته برای تبلیغ برنامه های کف و ارائه مطالبات برای یک جامعه بزرگ سالمندان که هنوز در دست ساخت بود استفاده کرد. "در حالی که مشتری تصاویر و فیلم های واقعی برای نمایش داستان های خود را ندارد ، این نکات برجسته به ما امکان می دهد وقتی پیروان جدید از پروفایل خود بازدید می کنند ، اطلاعات را اذیت کنیم." آن را در عمل مشاهده کنید: VineyardBluffton .

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

روند خود را اصلاح کنید

در سفر به اینستاگرام خود ، حتماً معیارهای هفتگی یا ماهانه را جمع آوری کنید تا بدانید کدام پست ها ، زیرنویس ها و تصاویر بیشترین مشارکت را در پی دارد.

به KPI هایی که هنگام تدوین استراتژی خود تنظیم کرده اید ، برگردید و به یاد داشته باشید که همه کسب و کارها می توانند محتوا و فرایند خود را اصلاح کنند ، زیرا آنها متوجه می شوند که چه چیزی مؤثر است و چه کاری انجام نمی دهد. برای بهینه‌سازی بهتر استراتژی خود به فهرست 5 راهنمایی Hopper HQ مراجعه کنید .

برای تبلیغ مشاغل خود از اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای بازاریابی برای انواع مشاغل است. این که آیا شما با تیمی از مدیران رسانه های اجتماعی ، یک آژانس دیجیتال یا یک فریلنسر مانند عکاس عروسی یا نانوایی شغل بزرگی دارید ، اینستاگرام سکوی مناسبی برای رشد برند شما است.

با این وجود ، ایستادگی کردن یا در واقع رسیدن به مخاطبان خود در چنین فضای شلوغی نیز می تواند دشوار باشد.

از كوچك شروع كنید ، حساب خود را برای موفقیت تنظیم كنید ، و از این تاكتیك ها استفاده كنید تا استراتژی خود را به مرحله اجرا برسانید. فراموش نکنید که از معیارها و KPI برای اندازه گیری ROI در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید!

به یاد داشته باشید: شما همانطور که می روید ، تکامل خواهید یافت و به شما امکان می دهد تا در ساخت یک مارک قابل تشخیص ، به هرچه بیشتر مشتریان بالقوه برسید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 2945
  • بازدید کلی : 2945
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی