loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 97
پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 10:23

LinkedIn دیگر فقط بستر کارجویان نیست. با گذشت سالها ، این شرکت به سکویی مبدل شده است که کارجویان جدید و مدیران عامل می توانند از آن برای ایجاد مشاغل خود استفاده کنند.

LinkedIn به یک ابزار قدرتمند فروش و تقاضا تبدیل شده است. اگر در تجارت B2B هستید ، LinkedIn دیگر یک بستر اختیاری نیست. با بیش از 310 میلیون کاربر فعال ماهانه ، کاهش صداهای سخت تر می شود.

اگر می خواهید در حین استفاده از LinkedIn موثرترین کاری باشید که باید انجام دهید ، باید بازی را باهوش تر از رقابت خود انجام دهید. این بدان معناست که حتی چیزی به سادگی بهینه سازی پروفایل LinkedIn شما چیزی است که شما نیاز به کشف آن دارید.

LinkedIn دیگر فقط بستر کارجویان نیست. با گذشت سالها ، این شرکت به سکویی مبدل شده است که کارجویان جدید و مدیران عامل می توانند از آن برای ایجاد مشاغل خود استفاده کنند.

LinkedIn به یک ابزار قدرتمند فروش و تقاضا تبدیل شده است. اگر در تجارت B2B هستید ، LinkedIn دیگر یک بستر اختیاری نیست. با بیش از 310 میلیون کاربر فعال ماهانه ، کاهش صداهای سخت تر می شود.

اگر می خواهید در حین استفاده از LinkedIn موثرترین کاری باشید که باید انجام دهید ، باید بازی را باهوش تر از رقابت خود انجام دهید. این بدان معناست که حتی چیزی به سادگی بهینه سازی پروفایل LinkedIn شما چیزی است که شما نیاز به کشف آن دارید.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که شما باید مشخصات خود را بهینه کنید ، حتی اگر شکار کار نکنید:

  • رتبه بندی جستجوی درون سکو برای شرکت ، نام و آنچه انجام می دهید بهبود یافته است
  • برند شخصی و حرفه ای خود را بصورت آنلاین بسازید
  • در میان سایر متخصصین که از LinkedIn برای تولید تقاضا یا فروش استفاده می کنند ، ایستادگی کنید
  • برجسته ها و موفقیتهای حرفه ای خود را به نمایش بگذارید
  • ارتباط با دیگران را در صنعت مورد علاقه خود آسان تر می کند

این راهنما پنج مکان برتر را در اختیار شما قرار می دهد که فرصتهای خوبی را در پروفایل LinkedIn خود گم کرده اید ، و همچنین نمونه هایی از افرادی که به درستی انجام می دهند را نشان می دهد. این مراحل آسان را دنبال کنید و نمایه جدید LinkedIn جدید برای طراحی نتایج و تقویت حضور رسانه های اجتماعی خود را خواهید داشت .

1. پتانسیل عکس روی جلد خود را به حداکثر برسانید

یکی از بزرگترین قطعه املاک و مستغلات LinkedIn اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرد و نادیده گرفته می شود. عکس جلد LinkedIn شما مکان مناسبی برای بیان اظهارات جسورانه در مورد شما و تجارت است. آیا مشروبات الکلی یا وب سایت دارید؟ ممکن است شما سعی در ثبت نام از طریق وب وین داشته باشید؟ این مکانی است که می توانید برای بیان بزرگ بیان کنید.

به عکس جلد خود مانند یک بیلبورد شخصی فکر کنید. چه پیامی را می خواهید برای افرادی که صفحه شما را بررسی می کنند ارسال کنید؟ عکس موجودی سنتی گیاهان یا میز تحریر شما ممکن است در حال حاضر کار کند ، اما کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید.مادلین ارزش مقدماتی را ارائه می دهد. مشخص است که او درمورد این موضوع چیست (و چگونه او می تواند در این راه به شما کمک کند). این تصویر حتی شامل CTA است که به شما می گوید برای راهنمایی های استخدام و موارد دیگر باید از او پیروی کنید. این یک تصویر پویا است که از کمترین فضای استفاده می کند تا حداکثر مقدار را هدایت کند.

این امر به راحتی با استفاده از یک نرم افزار طراحی تبلیغاتی مانند Canva یا Lucidpress قابل انجام است. بسیاری از این خدمات نسخه های رایگان محصول خود را به کاربران مجرد ارائه می دهند. این محصولات به شما امکان می دهند از قالب هایی استفاده کنید که متناسب با فضای عکس در زیر عنوان هدر LinkedIn شما باشد. از آنجا ، می توانید هدر خود را سفارشی کنید و داستان بی نظیر خود را بگویید.

2. عنوان خود را داستانی کنید

فضای مناسب تحت نام شما در نمایه LinkedIn برای عنوان شما محفوظ است. این باید اولین علامت این باشد که این یک قطعه مهم از معما است.

تیتر شما باید بازتاب روشنی از شما و اهداف شما باشد. این یکی از اولین مواردی است که افراد در صفحه می بینند و به شما کمک می کند تا دقت کنند که چسبیده باشند و اطلاعات بیشتری درباره شما کسب کنند. به همین دلیل شما باید کاری را انجام دهید که فقط بیان کنید در جایی که در حال حاضر کار می کنید. مدیر عامل. نویسنده. خالق محتوا. این تیتر یک جمله قدرتمند است که دقیقاً به شما می گوید که جولیا در مورد همه چیز چیست. بیشتر افراد برای تیتر خود به استاندارد "کار X در شرکت X" می چسبند. این فرمول کار می کند اما خلاق نیست و چشم نواز نیست. تصور کنید عنوان شما غیر از موقعیت فعلی شما چه چیزی می تواند باشد.

با عنوان خود بازی کنید. آنچه رهبران صنعت شما از این فضا برای ایجاد استفاده می کنند را کشف کنید. ممکن است چند تلاش انجام شود تا چیزی را پیدا کنید که متناسب با آن باشد. از آزمایش با قالب های مختلف نترسید تا زمانی که اثری را برای شما پیدا کنید.

3. خلاصه خود را به مرحله فروش خود تبدیل کنید

کم کردن علاقه مخاطبان خود به عکس روی جلد و عنوان خود خوب است ، بستن معامله بهتر است. خلاصه شخصی شما بهترین مکان برای حرکت عملی است. به عنوان زمین فروش شخصی خود فکر کنید . چه عملی را می خواهید رانندگی کنید؟ چگونه می خواهید با مردم ارتباط برقرار کنید؟ و از همه مهمتر ، چه ارزشی برای مخاطبان خود به ارمغان می آورد؟ این ممکن است برای ناظر گاه به گاه فریبنده باشد. اما تحت همه این اطلاعات چیزهای بیشتری در اینجا اتفاق می افتد. نیل پاتل طرحی باورنکردنی سازمان یافته و خوب فکر کرده است. بیایید آنچه را که او واقعاً در این بخش از مشخصات LinkedIn خود انجام می دهد را تجزیه کنیم.

یک نگاه سریع به این خلاصه و می دانید:

  • نیل پاتل کیست و چه می کند
  • چگونه او می تواند به تجارت شما کمک کند
  • اعداد نتیجه نتایج او

به چگونگی استفاده از بخش خلاصه خود فکر کنید. آیا ارزش ارتباط با خود را نشان می دهید؟ در مورد پروفایل LinkedIn شما مشتری احتمالی یا مشتری بالقوه را برای قبول درخواست اتصال شما متقاعد می کند؟ ارائه گزاره ارزش از جلو برای ماندن جلوتر از منحنی بسیار مهم است.

پیوند دادن قطعات برای همکاری با یکدیگر

اینها تنها چند استراتژی است که می توانید برای بهینه سازی پروفایل LinkedIn و داشتن اعتبار آنلاین خود استفاده کنید . پس از دستیابی به اصول اولیه ، می توانید استراتژی های LinkedIn بیشتری را کشف کنید. ساختن پروفایل کامل LinkedIn شما به زمان و صبر نیاز دارد. با کپی و تصاویر در اطراف بازی کنید تا مارک شخصی کاملی خود را پیدا کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 2947
  • بازدید کلی : 2947
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی