loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 119
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 13:50

به یاد داشته باشید روزهای خوب قدیمی را هنگام اشتغال فقط به سالها تجربه یا آموزش مطمئن نیاز دارید تا بتوانید بهترین جایگاه را در صنعت انتخاب خود داشته باشید؟ در این صورت چیزهایی ساده بود ، با مهارت های واضح و مشخصی که برای افراد انسانی HR معنا پیدا می کرد ، به افرادی که متقاضی کار هستند نیز اشاره نمی شود.

با این حال ، تأثیرات دیجیتالی و فن آوری های امروزه تغییر روش نگاه به مهارت ها را تغییر می دهد. در حال حاضر چشم انداز جدید مجموعه جدیدی از مهارت ها را با محبت به عنوان "مهارت های نرم" بیان می کند. در حقیقت ، مهارتهای نرم وقتی صحبت از متخصصان بازاریابی دیجیتال می شود ، به یک مهارت با ارزش تر تبدیل شده اند. بنابراین فقط این مهارت های نرم دارای تقاضای بالا چیست و ارزش ایده آل کارفرمایان در بازاریاب مدرن چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به یاد داشته باشید روزهای خوب قدیمی را هنگام اشتغال فقط به سالها تجربه یا آموزش مطمئن نیاز دارید تا بتوانید بهترین جایگاه را در صنعت انتخاب خود داشته باشید؟ در این صورت چیزهایی ساده بود ، با مهارت های واضح و مشخصی که برای افراد انسانی HR معنا پیدا می کرد ، به افرادی که متقاضی کار هستند نیز اشاره نمی شود.

با این حال ، تأثیرات دیجیتالی و فن آوری های امروزه تغییر روش نگاه به مهارت ها را تغییر می دهد. در حال حاضر چشم انداز جدید مجموعه جدیدی از مهارت ها را با محبت به عنوان "مهارت های نرم" بیان می کند. در حقیقت ، مهارتهای نرم وقتی صحبت از متخصصان بازاریابی دیجیتال می شود ، به یک مهارت با ارزش تر تبدیل شده اند. بنابراین فقط این مهارت های نرم دارای تقاضای بالا چیست و ارزش ایده آل کارفرمایان در بازاریاب مدرن چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

سخت در مقابل مهارت های نرم: چه کسی برنده می شود؟

سخت در مقابل مهارت های نرم: چه کسی برنده می شود؟

حقیقت موضوع این است که مهارت های سخت و نرم در کنار یکدیگر کار می کنند تا مجموعه کاملی از مهارت های مورد نیاز بازاریاب مدرن را ایجاد کنند.

برای مدتی ، با شروع بازاریابی دیجیتال ، مهارت های فنی به سمت مهارت های فنی کشیده شد. این مهارت ها شامل درک نحوه کار با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، فهمیدن تاکتیک های موثر SEO (فقط کلاه سفید لطفا) و البته درک دنیای رمزنگاری PPC است.

اما ، هرچه محتوا شروع به نفوذ بیشتر در بازاریابی دیجیتال کرد ، مهارت های سخت از طرف فنی صنعت اهمیت کمتری پیدا کردند. در عوض ، رشته جدیدی از مهارت ها شروع به تسلط بر استعدادهای بازاریاب دیجیتال از جمله:

  • خلاقیت: دیگر لازم نیست بدانید که چگونه فن آوری کار کنید ، بازاریاب های دیجیتال ملزم به داشتن یک طرز فکر خلاق تر هستند که به آنها امکان می دهد ایده های جدیدی را ارائه دهند و به طور موثری موقعیت ها را تفسیر کنند تا بهتر بر بسیاری از چالش های بازاریابی مدرن غلبه کنند. این همچنین به معنای داشتن روحیه خلاقانه است که می تواند یک عبارت را با درک مشتاقانه از قدرت کلمه خوب نوشته شده تبدیل کند.
  • منبع پذیری: ذهن خلاق وقتی خلاق تر می شوند رشد می کنند. منابع اطلاعاتی به این طرز فکر خلاق می افزاید: به مردم این امکان را می دهد که در رویکرد خود برای دستیابی به آینده فکری کنند و از منابع دقیق داده برای تجزیه و تحلیل های عمیق تر و آگاهانه تر و بصیرت استفاده کنند.
  • انطباق پذیری: بازاریاب امروز هرگز نمی داند چه چیزی ممکن است پایین بیاید و بنابراین توانایی ایجاد تغییرات سریع و سازگاری با خواسته های جدید یک ضرورت است. این هم برای استراتژی های بازاریابی و هم برای تاکتیک های بازاریابی است.
  • همکاری: طرز فکر جدید بازاریاب باید اهمیت همکاری را درک کند. اکنون بسیاری از بخش ها برای بدست آوردن درآمد ، سهم بازار و پیروان قادر متعال که به تولید سرب کمک می کنند ، با هم کار می کنند. از فروش گرفته تا تحقیق و توسعه و تبلیغات گرفته تا مدیران سطح بالا ، خرید ، کار تیمی و بینش مشترک ، نام جدید بازی است.
  • رهبری: رهبران فکر باید در سازمانها حضور یابند تا به طور مؤثر رهبری و الهام بخش همسالان از بینش های جدید ، تجربیات ارزشمند مشترک و گرسنگی برای نوآوری باشند.
پیشنهاد 1

یک پیچیدگی جدید

این طرز فکر جدید کنجکاوی را برانگیخته و منجر به تحقیقات در صنایع مختلف می شود. با توجه به Econsultancy ، مطالعه آنها در مورد مهارتهای جدید بازاریاب نشان داد که بازاریابان از پیچیدگی نقشهایشان اذعان دارند. آنها همچنین شاهد ارزش مهارتهای نرم و اهمیت آنها در تهیه ترکیب مناسب برای دستیابی به تخصص های سنتی هستند.

این می تواند برای بازاریاب های سنتی و بازاریابانی که به لطف مهارت های سخت خود یک طاقچه را حک کرده اند ، نگران کننده باشد. آنها توسط بازاریابانی که بهترین مهارتهای هر دو دنیا را در حد تعادل مهارتهای سخت و نرم قرار می دهند ، ماهر هستند.

طبق تحقیقات اخیر توسط آیکون های نرم افزار خلاق Adobe ، 40٪ از بازاریاب های مورد بررسی می خواستند خود را "اختراع کنند". با این حال ، تنها 14٪ احساس کردند که می دانند چگونه این هدف را عملی کنند. این پیچیدگی جدید نشان می دهد که بهترین راه برای دستیابی به این هدف ، توسعه مهارت های نرم است.

پیشنهاد 2

فرصت ها و چالش ها

این تغییرات در صنعت فرصت هایی را برای رشد و یادگیری فراهم می کند. آنها همچنین برای متخصصان بازاریابی که خود را فاقد مهارت های لازم می دانند ، چالش هایی را ارائه می دهند ، اما پس از آن نمی دانند چگونه پیشرفت کنند.

همچنین ، این مهارت های نرم کمتر ملموس هستند و لزوماً نمی توانند آموخته شوند ، به ویژه اگر نویسنده شهودی باشد یا دارای ذهن خلاق تری باشد. این امر به افرادی که یادگیرنده خود انگیخته با گرسنگی هستند ، می آموزد که مهارت های خود را برای کارآمدتر در یک محیط در حال تغییر کار کنند.

فرصتی که امروز باید از آن استقبال کنید ، یادگیری خود است ، زیرا این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به پیشرفت مهارت های نرم خود تمرکز کنید. درک قدردانی از روند خلاق و یادگیری برای ادغام این روش جدید تفکر در استراتژی شما به شما امکان می دهد سازگارتر شوید. این سازگاری به نوبه خود به شما امکان می دهد از فکر کردن درگیر شوید تا به یک بازاریابی دیجیتال با دیدی کنجکاو حمله کنید.

تفکر و خلاقیت سازگار

فراگیران مادام العمر دانش شخصی و حرفه ای خود را برای پیشرفت و تکامل مهارت های خود تکان می دهند. گرسنگی دانستن بیشتر در مورد روندهای نوظهور و جدیدترین فناوری ، نمای گسترده ای از آنچه در این صنعت اتفاق می افتد بدون نیاز به تلاش و در همه چیز متخصص بودن است. مهمتر از همه ، یادگیری مداوم به شما امکان می دهد تا ارتباط برقرار شوید ، بنابراین می توانید ایده ها و استراتژی های خود را به روشی ارائه دهید که برای مردم در همه سطوح و پیشینه های مختلف روشن باشد.

شما به اقتدار تبدیل می شوید که به عنوان یک حل کننده مشکل ، رهبر فکر و رهبری مورد اعتماد شما مورد استفاده قرار می گیرد و مردم برای دستیابی به نتایج و رسیدن به اهداف به آنها اعتماد می کنند.

بازاریابی موثر در دنیای مدرن

بازاریابی موثر در دنیای مدرن

به گفته Econsultancy ، زمینه های مهارت های گسترده تری وجود دارد که برای بازاریابان این دنیای مدرن نیز قابل توجه است. بار دیگر تاکید بر مهارت های نرم است. افراد مصاحبه شده بر لزوم تلفیق رویکردهای متفاوت و تخصص بازاریابی که از کیفیت بیشتری برخوردار است ، تاکید می کنند این خصوصیات شامل موارد زیر است:

  • تطبیق پذیری
  • بیان و ترغیب
  • گرسنگی برای یادگیری
  • همکاری
  • خلاقیت
  • تصمیم گیری مبتنی بر داده
  • یکدلی
  • کنجکاوی
  • شور

بسیاری از این خصوصیات ممکن است آشنا به نظر برسند زیرا مجدداً بر روی مضامین مشترک از جمله خلاقیت ، سازگاری ، یادگیری و همکاری تأکید می شود.

در مقاله ای در نیویورک تایمز ، لازلو باک ، SVP of People Operations در گوگل اظهار داشت که شماره یک موردی که در هنگام استخدام کارمندان به دنبال آن هستند ، "توانایی یادگیری" است. این گرسنگی برای یادگیری یک مهارت بسیار واقعی اما کمتر ملموس است. این امکان را به افراد می دهد تا در محل کار کار کنند و از یک آشفتگی اطلاعات ، ارزش را شناسایی کنند. این تفکر جدیدی است که یادگیری خود انگیخته ایجاد می کند.

مهارت بیان و ترغیب

مطالعه Econsultancy همچنین نشان داد که بیان و اقناع ، مهارتی است که بیشتر اوقات به وجود می آید. شرکت کنندگان دریافتند که بازاریابانی که قادرند ارزش خود را به وضوح با دیگران در درون یک سازمان ارتباط دهند ، می توانند در موقعیتهای خود مؤثرتر باشند.

دلیل این امر این است که آنها نه تنها می دانند چه کاری باید انجام دهند بلکه الزامات کسب و کار را نیز درک می کنند و به آنها امکان می دهند راه حل های دیجیتال ای را ارائه دهند که اهداف تجارت را برآورده می کنند. آنها می توانند با افراد دیگر در تجارت از جمله تیم های غیر دیجیتال و بازاریابان سنتی همکاری کنند تا این همکاران اهمیت استراتژی های دیجیتال را درک کنند. این باعث می شود همه بازیکنان مهم با برنامه های دیجیتالی خود در هیئت مدیره شرکت کنند.

مهارت انسان بودن

مهارت انسان بودن

هوش مصنوعی ابزاری با ارزش برای بازاریابان است که داده است. این می تواند داده ها را هدف قرار دهد ، داده ها را جمع آوری و مرتب سازی داده ها را انجام دهد. با این حال ، هر چقدر فن آوری جدید پیچیده شود ، غریزه انسانی و تفکر خلاق توسط ذهن انسان است که از آن اطلاعات استفاده می کند و از آن برای هدف گیری مشتریان استفاده می کند. انسانها از محتوا و استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند که باعث ایجاد اعتماد ، وفاداری می شود و عشق به برند را کسب می کنند.

برای طنین انداز شدن با چشم اندازهایی که ممکن است تیم فروش برای شما بفرستد ، احساسات لازم است. بازاریابان مدرن باید یاد بگیرند که به غرایز خود اعتماد کنند و راهی پیدا کنند که بتوانند هر آنچه را که AI برای آنها ارسال می کند ، اهرم کنند. این احساسات را به وجود می آورد که ارزش داده ها را پیدا کرده و آن را شخصی سازی کند تا به روش های معنی دار به مشتریان برسد.

مهارت های فنی بیش از حد مکرر تغییر می کنند تا ارزش دیگری حفظ شود. درعوض ، مهارتهای نرم دارای چرخه زندگی طولانی تری هستند که انطباق پذیری و یادگیری را در صدر لیست مهارتهای نرم حفظ می کنند.

باقیمانده

باقیمانده

بیشتر ما مخفیانه تعجب می کنیم که آینده چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد. چگونه می توانیم در دنیایی که فن آوری در افت کلاه تغییر می کند ، مرتبط باشیم؟ مجموعه مهارتهای فردا چگونه خواهد بود؟

براساس گزارش مشاغل نوظهور LinkedIn از 20 شغل سریع در حال رشد در سال 2018 ، مهارتهای برتر مورد نیاز برای پر کردن آنها شامل بازاریابی ، مدیریت ، فروش و ارتباطات است. این ممکن است جای تعجب داشته باشد. با این حال ، اگرچه ممکن است فناوری کارهای روزمره را باطل کند ، اما نمی تواند مهارت های نرم را جایگزین کند.

طرز فکر ایده آل یک بازاریاب مدرن نیاز به مهارتهای نرم دارد که به صورت خودکار امکان پذیر نیست. این توسط داده های LinkedIn پشتیبانی می شود که همان مهارتهای نرم را که ما بارها و بارها به آن اشاره کردیم شامل خلاقیت ، ترغیب و سازگاری است. اینها خصوصیات انسانی هستند که به مهارتها منتقل شده اند.

اگرچه علم نشان داده است که ماشین ها می توانند یاد بگیرند ، اما آنها نمی توانند مهارت های فنی و عاطفی را با هم ترکیب کنند. این سازگاری به ما امکان می دهد تا همدلی ، عاطفی و منطقی باشیم و با استفاده از هر یک از این مهارت ها نتیجه ای حاصل کنیم که بدانیم چه زمان و چطور می توان از آنها استفاده کرد. یادگیری در کنار احساسات انسانی و غرایز بازاریابی ، یک بازاریابی فوق العاده را ایجاد می کند که همیشه مرتبط خواهد بود و هرگز زائد نمی شود.

از تغییرات عمده در صنعت بمانید ، مرتبط باشید و با تبدیل شدن به یک متخصص حرفه ای در زمینه بازاریابی دیجیتال ، ارزش کارفرمایان ایده آل را بدست آورید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 2949
  • بازدید کلی : 2949
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی