loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 120
چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 13:48

در تاریخ 13 مارس 2019 ، فیس بوک طولانی ترین خاموشی را در تاریخ خود متحمل شد. برای چند ساعت ، کاربران دسترسی به شبکه های اجتماعی و همچنین سایر سیستم عامل های اصلی این خانواده ، اینستاگرام و واتس اپ را از دست دادند. بعضی از افراد چندین ساعت دسترسی را از دست دادند.

در دنیای بیش از حد ارتباط ما ، از دست دادن ناگهانی سه شبکه اجتماعی برجسته شگفت آور بود. برای بازاریاب های دیجیتال ، این وضعیت کابوسی بود که ابزارهای برنامه ریزی را خراب کرده و کارزارها را خراب می کرد.

بنابراین چگونه باید در آینده برای خاموشی احتمالی آماده شوید؟ در این مقاله ، آن را به سه مرحله تقسیم خواهیم کرد: رسیدگی به مسئله فوری ، بهبود پس از قطع و مراحل پیشگیری.

در تاریخ 13 مارس 2019 ، فیس بوک طولانی ترین خاموشی را در تاریخ خود متحمل شد. برای چند ساعت ، کاربران دسترسی به شبکه های اجتماعی و همچنین سایر سیستم عامل های اصلی این خانواده ، اینستاگرام و واتس اپ را از دست دادند. بعضی از افراد چندین ساعت دسترسی را از دست دادند.

در دنیای بیش از حد ارتباط ما ، از دست دادن ناگهانی سه شبکه اجتماعی برجسته شگفت آور بود. برای بازاریاب های دیجیتال ، این وضعیت کابوسی بود که ابزارهای برنامه ریزی را خراب کرده و کارزارها را خراب می کرد.

بنابراین چگونه باید در آینده برای خاموشی احتمالی آماده شوید؟ در این مقاله ، آن را به سه مرحله تقسیم خواهیم کرد: رسیدگی به مسئله فوری ، بهبود پس از قطع و مراحل پیشگیری.

مراحل فوری

اول و مهمتر از همه ، تأیید کنید که واقعاً یک قطع گسترده وجود دارد و نه یک مسئله محلی.

این ممکن است مانند یک توصیه استاندارد IT فناوری به نظر برسد اما با راه اندازی مجدد مرورگر یا برنامه شما شروع می شود ، سپس دوباره سعی کنید به سیستم عامل دسترسی پیدا کنید. اگر کار می کند ، تبریک می گویم؛ قطع شخصی شما به پایان رسیده است:

گزارش های پیشرفت را بررسی کنید

گزارش های پیشرفت را بررسی کنید

با این حال ، اگر هنوز مشکل دارید ، این می تواند یک وقفه جهانی را نشان دهد.

اولین درگاه تماس شما باید وب سایتی باشد که بررسی کند آیا سیستم عامل های اجتماعی به درستی کار می کنند یا خیر. مثلاً Down Detector . ممکن است شما تأیید کنید که سایت از بین رفته است ، این امکان را به شما می دهد تا در حالی که به پیشرفت و پیشرفت توجه می کنید ، در آماده سازی برای بازگشت آن حرکت کنید.

اگر این چک سرنخ ایجاد نمی کند ، یک بستر رسانه اجتماعی دیگر را امتحان کنید. در جریان فاجعه فیس بوک-اینستاگرام-واتس اپ ، توییتر به فضای اعلامیه ها و بحث ها تبدیل شد.

البته ایراد نهایی این بود که فیس بوک از حساب توییتر خود برای ارتباط با جهان استفاده کرد.

با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

هنگامی که با اطمینان می دانید که یک مشکل جهانی وجود دارد ، از اقدامات فیس بوک الهام بگیرید و خاموشی را در حساب های دیگر رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید.

همچنین ایده خوبی است که یک یادداشت کوتاه در وبلاگ خود بگذارید ، و اگر دسترسی برای چند ساعت محدود شده است ، پیام خود را به لیست ایمیل خود ارسال کنید ، تصدیق کنید که چه اتفاقی افتاده است و اطمینان به شما اطمینان می دهد که در اسرع وقت باز خواهید گشت.

آن را به یک فرصت تبدیل کنید

آن را به یک فرصت تبدیل کنید

یک رویداد بسیار بحث شده مانند این نیز می تواند به عنوان فرصتی برای جذب موارد جدید مورد استفاده قرار گیرد. ایجاد یک الگوی رفتاری مرتبط با زمان و بارگذاری آن در جایی که می توانید - این ممکن است احساس ویروسی بعدی باشد.

یا حداقل ، لبخندی را در بین پایگاه پیروان شما ایجاد می کند ، در حالی که آنها به طور معمول صفحه های خود را تازه می کنند.

حتی ممکن است بخواهید مخاطبان خود را با یک پیشنهاد ویژه محدود با او رفتار کنید و آن را به عنوان یک حواس پرتی از قطع برق بفروشید. دامنه کافی برای تبدیل یک وضعیت منفی به یک مثبت بزرگ وجود دارد.

وقتی دوباره آنلاین هستید

همانطور که گفته می رود ، این نیز باید بگذرد. و بنابراین ، حتی طولانی ترین قطع فیس بوک در تاریخ سرانجام به نتیجه رسید .

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، وظیفه شما این است که به مارکتان کمک کنید تا سریعتر بازیابی شود و یک استراتژی را اجرا کند که همه را به سرعت پشت سر بگذارد.

با یک پست "Welcome back" شروع کنید ، یک پیام کوتاه و ساده برای مخاطبان خود به آنها بگویید که انگشت خود را روی نبض جهان آنلاین دارید.

گرفتن

بعد ، خود و تیم خود را به راه خود برگردانید. به هر پیام یا اشاره ای که دریافت می کنید پاسخ دهید و اگر یک هشتگ محبوب در حال انجام دورهاست ، در بحث کمک مثبت کنید.

با این حال یک کلمه احتیاط: قطع برق برای همه ناامید کننده است ، بنابراین در صورت برقراری ارتباط با مخاطبان ، پاسخ یا تنش زیاد نگران نشوید. به سادگی وضعیت را روشن کنید و تمام تلاش خود را برای مقابله با هرگونه عقب افتادگی یا مشکلی انجام دهید.

تجدید سازمان کنید

در مرحله بعدی ، میزان اختلال در هرگونه تبلیغات تبلیغاتی را که در حال حاضر در رسانه های اجتماعی اجرا می کنید ، بررسی کنید و در صورت لزوم مکث کنید. به عنوان مثال ، اگر مشغول انجام یک کارزار فیسبوک هستید ، قطع شدن ممکن است به شما امکان دهد تا در قالب اعتبارات فیس بوک برای جبران خسارت درخواست کنید.

سرانجام ، اگر قصد داشتید در روز خاموشی یک کمپین رسانه های اجتماعی را راه اندازی کنید ، تا زمانی که مطمئناً بدانید که همه چیز برطرف شده است ، عقب نگه دارید. این تصمیم را به کلیه ذینفعان ذیربط ابلاغ کنید و یک برنامه تجدید نظر شده برای اجرای آن تهیه کنید.

اقدام پیشگیرانه

قطع ارتباطات رسانه های اجتماعی همیشه ما را به طور تعجب آور جذب می کند. این مشکل از رویدادهای تصادفی است.

اما حتی اگر شما دقیقاً نمی دانید که اختلال بعدی چه زمانی رخ خواهد داد ، حداقل می توانید برای هر واقعه آماده باشید. یک استراتژی پیشگیرانه در بازاریابی دیجیتال کاملاً ضروری است.

کانال های خود را متنوع کنید

حرکت به جلو ، بسیار مهم است که برند شما دارای سبد متنوعی در رسانه های اجتماعی باشد.

به یک بستر متکی نیستید ، زیرا اگر آنلاین نیست ، این بدان معنی است که حضور اجتماعی شما نیز از بین می رود. بر خلاف وب سایت خود ، شما هیچ کنترلی برای آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد ندارد ، بنابراین اعتماد به نفس بیش از حد به یک شبکه می تواند در دراز مدت مشکل ساز باشد.

اگر از یک یا دو سیستم عامل استفاده می کنید ، دسترسی خود را به شبکه های اجتماعی دیگر گسترش دهید. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم تجارت شما در فیس بوک و اینستاگرام مخاطبان فعال و درگیر دارد اما در هیچ جای دیگر. حداقل این موقت ، قطع زمان اخیر حضور اجتماعی شما را از بین می برد.

برای حل این مشکل ، حساب های دیگر را در شبکه های اجتماعی دیگر باز کنید و به وب سایتهایی که مخاطبان شما از آن استفاده می کنند توجه کنید. Twitter ، Pinterest و LinkedIn بسته به ماهیت برند شما و محصولات آن ، کاندیداهای خوبی هستند.

متقابل به حسابهای شما

هر زمان که فرصت داشته باشید حساب های شبکه اجتماعی متفرقه را باز می کنید.

به عنوان مثال ، در قسمت About صفحه فیسبوک شرکت خود ، می توانید صفحات اینستاگرام ، توییتر ، پینترست و یوتیوب خود را لیست کنید. به همین ترتیب ، می توانید پین را در توییتر به اشتراک بگذارید.

پیوندها را پیدا کنید و آنها را برای مخاطبان خود روشن کنید تا بتوانند شما را پیدا کنند ، حتی اگر یکی از غول های اجتماعی روز کابوس بخورد.

لیست ایمیل خود را به عنوان یک نسخه پشتیبان تهیه کنید

همچنین کار ساختن لیست ایمیل خود ایده خوبی است. اکنون ، ایمیل ممکن است شیک ترین ابزار بازاریابی نباشد ، اما این یک چرخه کار ماندگار و مؤثر است.

اگر چراغ در فیس بوک ، اینستاگرام و واتساپ روشن شود ، یک لیست ایمیل قدرتمند و پرجمعیت می تواند آن ارتباط را با مخاطبان شما زنده و خوب نگه دارد.

از پیش برنامه ریزی

از پیش برنامه ریزی

سرانجام ، توصیه می شود مجموعه ای از ارتباطات نمونه ای را بنویسید که پیش از این خاموشی رسانه های اجتماعی را برطرف می کند ، و در صورت لزوم آنها را برای استقرار آماده نگه دارید.

این یک صرفه جویی در وقت بسیار زیاد است ، به ویژه در مواردی که احتمال می رود چندین کار استرس زا را به طور همزمان انجام دهید. به سادگی ساعات کافی برای نشستن و نثر زیبا وجود ندارد! درعوض ، اذعان کنید که چه اتفاقی افتاده است ، به حقایق اصلی بپیوندید و جزئیات تماس جایگزین را ارائه دهید.

چند پیام ارسال کنید که می تواند پس از رفع اختلال ارسال شود نیز برطرف شد.

نتیجه

هنگامی که تلاشهای بازاریابی شما به رسانه های اجتماعی وابسته است ، قطع برق می تواند ویران کننده باشد - به ویژه اگر بیش از یک بستر درگیر باشد. عمل سریع در هر مرحله مهم است.

پاسخ اولیه باید شامل تأیید سقوط سایتها باشد ، بررسی کنید که این یک وقفه جهانی یا محلی است و صدور اطلاعیه های فوری در سیستم عامل های جایگزین. همچنین تیم شما باید در سرعت نگه داشته شود.

در نتیجه فوری ، مخاطبان خود را به سیستم عامل های تحت تأثیر استقبال کنید ، تیم خود را مجدداً درگیر کنید و ارزیابی کنید که آیا اختلال قابل توجهی در فعالیتهای فعال ایجاد شده است یا خیر.

و حرکت به جلو ، مهمترین پیام take-home گسترده کردن سبد رسانه های اجتماعی برند شما است. سکوهای جدید را در آغوش بگیرید و اطمینان حاصل کنید که برنامه تهیه نسخه پشتیبان شما دارای یک برنامه پشتیبان است.

بیاموزید که چگونه بهترین کانالهای رسانه های اجتماعی را برای تجارت خود انتخاب کنید و سبد رسانه های اجتماعی برند خود را با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی گسترش دهید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 2943
  • بازدید کلی : 2943
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی