loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 52
پنجشنبه 23 مرداد 1399 زمان : 20:12

یکی از بزرگترین چالش ها برای بسیاری از افراد در نقش های دیجیتال این است که آنها لزوماً قصد ندارند کار در بازاریابی دیجیتال را متوقف کنند. تعداد بسیار متنوعی از افراد وجود دارد که بخش های بازاریابی دیجیتال را تشکیل می دهند. اغلب ، حتی یک واحد بازاریابی دیجیتال به خودی خود وجود ندارد.

صرف نظر از وضعیت بازاریابی دیجیتال شما ، یک چیز وجود دارد که می توانید به آن اطمینان داشته باشید: اگر می خواهید موفق باشید و عضو آن تیم نخبه ، بسیار با استعداد باشید ، پس هیچ وقت نباید کلمات زیر را برای خود بیان کنید. مدیر بازاریابی دیجیتال.

یکی از بزرگترین چالش ها برای بسیاری از افراد در نقش های دیجیتال این است که آنها لزوماً قصد ندارند کار در بازاریابی دیجیتال را متوقف کنند. تعداد بسیار متنوعی از افراد وجود دارد که بخش های بازاریابی دیجیتال را تشکیل می دهند. اغلب ، حتی یک واحد بازاریابی دیجیتال به خودی خود وجود ندارد.

صرف نظر از وضعیت بازاریابی دیجیتال شما ، یک چیز وجود دارد که می توانید به آن اطمینان داشته باشید: اگر می خواهید موفق باشید و عضو آن تیم نخبه ، بسیار با استعداد باشید ، پس هیچ وقت نباید کلمات زیر را برای خود بیان کنید. مدیر بازاریابی دیجیتال.

1. ما پول نداریم

ما پول نداریم

این وضعیت اغلب در بخشهای بازاریابی دیجیتال صورت می گیرد که افراد بالاتر از آن نیاز به بازاریابی دیجیتال را نمی بینند. تصور در دنیای دیجیتال امروز کار سختی است ، اما بودجه کم برای بازاریابی دیجیتال هنوز وجود دارد. به جای نگرانی در مورد پول نداشتن ، یک روش بهتر می تواند تماشای هزینه های شما باشد.

پیگیری هزینه ها آسان است ، به خصوص هنگامی که در استراتژی خود از مواردی مانند پرداخت هر کلیک استفاده می کنید.

در اینجا چند روش برای مدیریت مؤثرتر هزینه های خود آورده شده است:

  • اطمینان حاصل کنید که چگونه بودجه های PPC کار می کنند تا بیشترین مزاحمت را برای شما به دست آورند.
  • دریافت خلاق با مطالب خود را به مطمئن شوید که شما به طور موثر repurposing از آن در تمام کانال های خود را.
  • از منابع داخلی خود برای تهیه محتوا ، گفتگو با متخصصان در هر زمینه از مشاغل و اهرم دانش استفاده کنید که برای مشتریان شما مفید باشد استفاده کنید.
  • از جستجوی تأثیرگذارانی که ممکن است مایل باشند به راحتی برند شما را تحت فشار قرار دهند ، نترسید.
  • بیاموزید که به طور مؤثرتر در مورد مواردی مانند تصاویر رایگان و فیلم برای ایجاد پست و یادداشتها تحقیق کنید.
  • بهتر است تجزیه و تحلیل ها را بهتر بفهمید ، بنابراین می توانید توصیه هایی آگاهانه در مورد بهترین استفاده برای هزینه های تبلیغاتی محدود خود ارائه دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که از اهداف مناسبی برای تبلیغات استفاده می کنید ، بنابراین وقت و هزینه خود را تلف نمی کنید.

2. آیا مطمئن هستید که می خواهید با PPC بروید؟

این شخص نه تنها می تواند مدیر شما را خاموش کند بلکه ممکن است باعث شود آنها دوباره فکر کنند که چرا در وهله اول شما را استخدام کرده اند. طبق گفته Blue Corona ، برای هر 1 دلار که در Google Ads هزینه می شود ، یک شرکت 2 دلار تولید می کند و 63٪ از مردم گفته اند که خوشبختانه می توانند روی یک تبلیغ Google کلیک کنند. تبلیغات PPC نزدیک به 50٪ بیشتر از ترافیک ارگانیک را به همراه دارد.

پس چگونه می تواند این باشد؟ PPC دارای یک منحنی یادگیری عظیم است و برای به درستی رسیدن به آن زمان و تلاش زیادی لازم است. این امر به بصیرت شدید و زمان زیادی نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که کارها همانطور که باید پیش می روند. اگر هیچ کس در بخش PPC نمی شود ، دست خود را بالا بکشید و پیشنهاد دهید که متخصص شوید. گذراندن دوره ، ایده بدی نیست و شما می توانید وقتی نوبت به انجام یک حرفه شغلی برسید ، میزان بازاریابی خود را بسیار بهبود بخشید.

3. مشکلی با فیسبوک Chatbot ما اشتباه است

مشکلی با فیسبوک Chatbot ما اشتباه است.

روشهای بیشتری از همیشه برای برقراری ارتباط با مشتریان و یافتن راهبردها وجود دارد. بسیاری از افراد از استفاده از chatbot فیس بوک سود برده اند . ممکن است برای شما نیز مفید باشد ، اما در ابتدا می خواهید دقیقاً بفهمید که چگونه می تواند به شما کمک کند و چگونه از آن بیشترین بهره را ببرید.

مهمترین و مهمترین چیز ، فقط وقتی جواب می دهید که به تمام پیام های تولید شده پاسخ می دهید. این کار بصورت زنده انجام می شود ، اما روش های دیگری نیز برای اثربخشی بیشتر وجود دارد.

می توانید ویجت را به وب سایت خود اضافه کنید تا افراد بتوانند با شما گپ بزنند. ویجت می تواند آن پیام ها را ردیابی و ذخیره کند ، همچنین به شما در پاسخگویی کمک می کند. chatbot های مسنجر همچنین به شما امکان پاسخگویی خودکار را می دهد ، بنابراین لازم نیست نگران خوابیدن در سوئیچ باشید. این به شما امکان می دهد تا سرب ها را بگیرید و آنها را به مرحله بعدی قیف تبدیل مجبور کنید.

بازاریابی مسنجر معروف به انفجار چت همچنین بازاریابان ایمیل را با نرخ باز تا 70٪ تا 80٪ در مقایسه با فقط 5٪ تا 10٪ برای ایمیل به بیرون بازاریابی می کند. بنابراین آن را در لوله بازاریابی دیجیتال خود قرار داده و آن را دود کنید.

4- من فکر نمی کنم که در زمینه تبلیغات خود خیلی خوب عمل کنیم

بگو کی؟ اگر نمی دانید چگونه از آنالیزها به درستی استفاده کنید ، در آب مرده اید. بهتر است مطمئن شوید که می دانید چگونه ثابت می کنید که شکست می خورید ، یا نشان می دهد که هنگام بازاریابی دیجیتال موفق می شوید.

ابزار تحلیلی رایگان زیادی وجود دارد و شما باید داخل و خارج آن را بشناسید. رئیس شما وقت نگرانی از این بابت را ندارد ، اما مطمئناً در روحیه خواهد بود تا از شما بپرسد که روزی اوضاع چگونه پیش می رود.

طبق مجله Digitalist ، تجزیه و تحلیل مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • بینش کلمه کلیدی برای کمک به ترافیک سایت شما
  • به نحوه تفکر مشتریان در هنگام خرید یا جستجو فکر کنید
  • چه کانالهایی را باید اختصاص دهید تا وقت و هزینه بیشتری را به آنها اختصاص دهید
  • کیفیت صفحات در سایت و کانال های شما و نحوه کار آنها برای جلب هرچه بیشتر مردم به سمت پایان سفر مشتری
  • بینش اصلی در مورد روندهایی که باعث می شود افراد را در کنار خود نگه دارید و آنها را دور کنید

5- به نظر می رسد که می خواهیم اهداف اصلی خود را دوباره از دست بدهیم دوباره

به نظر می رسد ما دوباره می خواهیم اهداف اصلی خود را از دست بدهیم

این عبارت احتمالاً بدترین چیزی است که می توانید بگویید زیرا در خط پایین شما قرار می گیرد. به عنوان بازاریاب دیجیتال ، شما باید از موفق ترین تکنیک های دیجیتال موجود برای تولید سرب استفاده کنید ، از جمله:

  • محتوای دروازه دار: محتوای دروازه دار مطابق با اعلام Unbounce بین 19 تا 45 درصد تبدیل ایجاد می کند. مقالات و کتابهای الکترونیکی سنگین را ایجاد کنید که افراد برای دسترسی به آنها باید درخواست کنند. این فرآیند ضمن کمک به ایجاد تخصص ، آدرسهای ایمیل را برای فروش هدایت می کند. مطالب با کیفیت بالاتر و با کیفیت بالاتر مانند این نیز می توانند در قطعات اندازه نیش ایجاد شوند تا مجدداً برای سایر محتوا مجدداً مورد استفاده قرار گیرند.
  • کمپین های پرداخت شده: اگر شما یکی از افراد ناموفق نیستید که درمورد مسائل مربوط به بودجه سخنان خود را بیان می کنید ، یک کمپین PPC در یک کانال حرفه ای مانند LinkedIn گزینه بسیار خوبی برای هدایت B2B است. طبق HubSpot ، 65٪ از شرکت های B2B با استفاده از تبلیغات پرداخت شده LinkedIn ، مشتریان جدیدی را بدست می آورند.

با داشتن دیپلم تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال ، به یک بازاریاب موفق دیجیتال و عضو اصلی تیم تبدیل شوید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 853
  • بازدید سال : 1295
  • بازدید کلی : 1295
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی