loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 87
دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 13:21

Google به روزرسانی های الگوریتمی منظمی را ارائه می دهد که به مشاغل کمک می کند تا بهترین روش ها برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو را درک کنند. با انتشار هر نسخه جدید پیام Google غیرقابل تردید است: مشاغل باید برای اطمینان از یافتن آنها در اینترنت محتوای با کیفیت بالا تولید کنند. کانال محتوای اصلی اکثر مشاغل یک وبلاگ است. در زیر ، نحوه راه اندازی وبلاگ کسب و کار خود و ایجاد محتوای جذاب را توضیح می دهم که پاسخگوی نیازها و خواسته های مخاطبان شما باشد.

1. چرا Google محتوای تازه را دوست دارد:

وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای کمک به یافتن وب سایت شما در جستجو است. این به این دلیل است که گوگل دوست دارد از محتوای تازه ای تغذیه کند که به موتور جستجوگر آن کمک می کند تا از وب سایت شما رمزگشایی کند. گوگل صفحات وب را بر اساس میزان مفید بودن صفحه برای کاربران رتبه بندی می کند - این به میزان مرتبط بودن آن ، میزان اطلاع رسانی آن و میزان پاسخگویی به س customersالات مشتریان شما است. مطابق با دستورالعمل های کیفیت Google ، ایجاد محتوای منظم ، با کیفیت ، عمیق و مرتبط در نتایج جستجو بسیار پاداش خواهد گرفت.

Google به روزرسانی های الگوریتمی منظمی را ارائه می دهد که به مشاغل کمک می کند تا بهترین روش ها برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو را درک کنند. با انتشار هر نسخه جدید پیام Google غیرقابل تردید است: مشاغل باید برای اطمینان از یافتن آنها در اینترنت محتوای با کیفیت بالا تولید کنند. کانال محتوای اصلی اکثر مشاغل یک وبلاگ است. در زیر ، نحوه راه اندازی وبلاگ کسب و کار خود و ایجاد محتوای جذاب را توضیح می دهم که پاسخگوی نیازها و خواسته های مخاطبان شما باشد.

1. چرا Google محتوای تازه را دوست دارد:

وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای کمک به یافتن وب سایت شما در جستجو است. این به این دلیل است که گوگل دوست دارد از محتوای تازه ای تغذیه کند که به موتور جستجوگر آن کمک می کند تا از وب سایت شما رمزگشایی کند. گوگل صفحات وب را بر اساس میزان مفید بودن صفحه برای کاربران رتبه بندی می کند - این به میزان مرتبط بودن آن ، میزان اطلاع رسانی آن و میزان پاسخگویی به س customersالات مشتریان شما است. مطابق با دستورالعمل های کیفیت Google ، ایجاد محتوای منظم ، با کیفیت ، عمیق و مرتبط در نتایج جستجو بسیار پاداش خواهد گرفت.

2. مخاطب هدف خود را تعریف کنید:

هدف هر وبلاگ باید ارزش افزودن به زندگی مشتریان شما باشد. ابتدا باید مخاطبان هدف خود را تعریف کنید. این کار را می توانید با ایجاد یک سری شخصیت اصلی انجام دهید که مهمترین انواع مشتری شما را مشخص می کند.

مشخصات جمعیتی اشخاص خود ، مشکلاتی را که می خواهند برطرف شوند ، آنچه از شرکت شما نیاز دارند و اصطلاحاتی که احتمالاً آنها را جستجو می کنند ، توصیف کنید. ابزار HubSpot's Persona یک الگوی مفید (و رایگان) را شامل می شود ، شامل مجموعه ای از سوالات آماده و انتخاب تصاویر برای انتخاب.

3. نقطه فروش منحصر به فرد خود را ایجاد کنید:

همچنین باید نقطه فروش منحصر به فرد خود را تعیین کنید. بازهم شما باید به فکر ارزش افزودن مخاطبان و تأمین نیازها و نیازهای آنها باشید. از خود بپرسید چه نوع محتوایی می توانید به مشتریان خود ارائه دهید كه رقبا نتوانند.

از فکر کردن در خارج از چارچوب نترسید - فقط به این دلیل که کفش می فروشید ، به این معنی نیست که تجارت شما باید فقط به نوشتن کفش محدود شود. درعوض می توانید دامنه خود را گسترش دهید و در مورد مد یا حتی سبک زندگی به طور کلی بنویسید. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید محتوای شما آموزش ، الهام بخش یا سرگرم کننده باشد. از همان ابتدا هدف آن را تعریف کنید.

4. شروع به کار: وبلاگ خود را تنظیم کنید

اکنون که دانستید چرا وبلاگ خود را ایجاد می کنید ، برای چه کسانی و نوع محتوایی که قصد دارید بنویسید ، وقت آن است که وبلاگ خود را تنظیم کنید. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم عامل های وبلاگ است که به شما امکان می دهد وبلاگ وردپرس خود را با وب سایت موجود خود یکپارچه کنید. سایت WordPress.org مجموعه کاملی از تم ها و قالب های رایگان و برتر را برای انتخاب مشاغل دارد.

موضوعات خود را با دقت انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که منعکس کننده نیازهای مخاطبان شما هستند. برای بهبود هر چه بیشتر SEO خود ، می توانید افزونه SEO Yoast را بارگیری کنید ، که مهمترین متا توضیحاتی را که باید پر کنید برجسته می کند و پیش نمایشی از نحوه نمایش آنها در موتورهای جستجو را ارائه می دهد.

5. نکاتی برای ایجاد محتوای مسری:

برای ایجاد محتوای جذاب ، کسب و کار شما نکات زیر را یاد گرفته و به آنها تبحر می دهد:

  • محتوای شما باید برای مخاطبان هدف شما ارزش داشته باشد.
  • یک داستان بگویید ، کالایی را نفروشید.
  • نیازهای مشتریان خود را شناسایی کنید و سپس درمورد حل آنها با مطالب خود تلاش کنید.
  • از صحبت های کسل کننده و شرکتی فاصله بگیرید و اشتیاق را به سخنان خود تزریق کنید.
  • صدای منحصر به فرد و معتبر خود را ایجاد کنید که مورد توجه خوانندگان قرار گیرد.

منتظر مقاله هفته آینده باشید ، در اینجا نکات مهم من در مورد ایجاد یک پایگاه داده قدرتمند بازاریابی از طریق ایمیل را که به راحتی می تواند هدفمند و تقسیم بندی شود ، نشان خواهم داد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 2954
  • بازدید کلی : 2954
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی