loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 90
دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 12:44

محتوای شما اعتباری که شایسته آن است را دریافت نمی کند. و منصفانه نیست. شما تمام این ساعت ها را صرف آن کرده اید و اشتیاق فراوانی به شما داده و ... لعنت بر آن ، کسی فقط لطفاً آن را به اشتراک بگذارد! شما صفحه کلید را تکان می دهید و فکر می کنید ، "دیگر هرگز وبلاگ نویسی نمی کنم. این اتلاف وقت است و راه های دیگری برای فروش کفش وجود دارد ، درست است؟ '

صبر کن. قبل از تسلیم شدن ، قدمی به عقب بردارید و مشتری خود را به یاد بیاورید. روز سختی برای او نیز سپری شده است. او در حال پاک کردن فیس بوک برای گرفتن خنده ، چت ، هیجان و هیجان است. من از شکستن آن برای شما متنفرم (من واقعاً این کار را می کنم) اما او به کفش های شما اهمیتی نمی دهد.

بیایید تاکتیکی متفاوت برای بیدار کردنش ، جلب توجه او ، و اجازه دادن به رویای او ، امتحان کنیم. ما برای او داستانی تعریف خواهیم کرد - در سفر با این کفش ها او را به تن خواهم کرد ، مردی که با او می رقصد ، شخصیت هایی که ملاقات می کند ، احساسی که وقتی آنها را می پوشد احساس می کند. بله ، درست است - بیایید نشان دهیم ، نه بگوییم.

محتوای شما اعتباری که شایسته آن است را دریافت نمی کند. و منصفانه نیست. شما تمام این ساعت ها را صرف آن کرده اید و اشتیاق فراوانی به شما داده و ... لعنت بر آن ، کسی فقط لطفاً آن را به اشتراک بگذارد! شما صفحه کلید را تکان می دهید و فکر می کنید ، "دیگر هرگز وبلاگ نویسی نمی کنم. این اتلاف وقت است و راه های دیگری برای فروش کفش وجود دارد ، درست است؟ '

صبر کن. قبل از تسلیم شدن ، قدمی به عقب بردارید و مشتری خود را به یاد بیاورید. روز سختی برای او نیز سپری شده است. او در حال پاک کردن فیس بوک برای گرفتن خنده ، چت ، هیجان و هیجان است. من از شکستن آن برای شما متنفرم (من واقعاً این کار را می کنم) اما او به کفش های شما اهمیتی نمی دهد.

بیایید تاکتیکی متفاوت برای بیدار کردنش ، جلب توجه او ، و اجازه دادن به رویای او ، امتحان کنیم. ما برای او داستانی تعریف خواهیم کرد - در سفر با این کفش ها او را به تن خواهم کرد ، مردی که با او می رقصد ، شخصیت هایی که ملاقات می کند ، احساسی که وقتی آنها را می پوشد احساس می کند. بله ، درست است - بیایید نشان دهیم ، نه بگوییم.

و منظور من این نیست که به روش افسانه ای کرکی باشد. منظور من این است که بیایید در مورد مزایای استفاده از رنگدانه های چرمی صحبت کنیم و در مورد کلیات بی معنی توصیه های عملی را به اشتراک بگذاریم. بیایید پیوند دهیم و ارزش افزوده ، بیایید دزدی کنیم و اصالت را اضافه کنیم. من را به فکر فرو برد - نویسندگان محتوا چه توصیه های دیگری می توانند از نویسندگان داستان داشته باشند؟ در اینجا 4 مورد از بهترین ها وجود دارد ...

1. ویرایشگر داخلی خود را خاموش کنید (در ابتدا)

گفتن آسان تر از کار است ، اما اولین کاری که باید انجام دهید این است که ویرایشگر داخلی خود را قفل کنید. قبل از این که آن صدای مبهوت (در عین حال قدرتمند) را در ذهن خود خاموش کنید ، یک کلمه ننویسید که به شما بگوید آنچه می نویسید خوب نیست. این طور نیست که صدا درست نیست ، فقط این است که شما نمی توانید از پس هزینه های وقت برای گوش دادن به آن برآیید.

برخی از پست های مورد علاقه من در وبلاگ در پشت دستمال های رستوران ، تکه های کاغذ قدیمی یا هر چیزی که بتوانم از آن استفاده کنم ایجاد شده اند. چرا؟ چون به جای اینکه اجازه دهم ویرایشگر داخلی من در روند فکر من دخالت کند ، به خودم اجازه می دهم همه چیز را خراب کرده و همه چیز را از بین ببرد. می دانم بعداً می توانم ویرایش کنم.

در اینجا نحوه نوشتن سریع پیش نویس خود آورده شده است:
  • آن Google Doc را باز کنید و بلافاصله تمام ایده های خود را دریافت کنید. فکر نکنید ، نفس نکشید ، فقط بنویسید.
  • افکار خود را به یک ساختار منطقی مرتب کنید (و منظور من ویرایش نیست). ایده های همفکر خود را کپی و پیست کنید و مقاله خود را به صورت پاراگراف تقسیم کنید.
  • اگر هر یک از نظرات شما نیاز به توضیح دارد (و برخی از آنها به طور طبیعی وجود دارد) تحقیق کنید و آمار مربوطه ، پیوندها و مشاوره را اضافه کنید.
  • فقط اکنون که استخوان های پست وبلاگ خود را نوشتید ، اجازه ویرایش دارید (می دانم ، من چنین چیزی هستم). من به شما نشان خواهم داد که چگونه در زیر ، بی رحمانه و بدون رحمت ویرایش کنید.
ابزار مفیدی برای ایجاد اولین پیش نویس ها:

نوشتن یا مرگ یک ابزار سرگرم کننده برای امتحان است. این می تواند به شما در بهبود بهره وری هنگام نوشتن پیش نویس های اولیه کمک کند. ایده؟ این هدف با از بین بردن عواقب تعلل و جوایز برای موفقیت ، جلوی نویسنده شما را می گیرد.

2. نمایش ، نگو (و راهنمایی کمی ارائه بده)

یک پست عالی در وبلاگ به خواننده شما نشان می دهد که چگونه کاری را انجام دهد نه اینکه فقط به او دستور دهید آن را انجام دهد. به هر حال ، نوشتن مطالب مربوط به تأمین ارزش است. به عنوان مثال ، تصور کنید که در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد الگوریتمی جدید هستید که فیس بوک به تازگی پیاده سازی کرده است. چرا به جای این که به سادگی به روزرسانی های جدید اعلام شده ، نکات مفیدی درباره چگونگی شکست کسب و کارها توسط الگوریتم ارائه شده و همچنان مشاهده پست های خود ارائه ندهید؟

چگونه نمایش دهم؟
  • راهنماهای مفید و صفحات تقلب را ایجاد کنید.
  • برای ایجاد تجربه یادگیری آسان تر برای خوانندگان خود از اعداد و نقاط گلوله ای استفاده کنید.
  • پیوند به سایتهای مفید و هر منبع مرتبطی که خوانندگان شما می توانند برای افزایش یادگیری خود مشورت کنند.
  • تصاویر و نمودارها را برای توضیح روشن تر نظر خود اضافه کنید.
  • در صورت امکان ، مثالها و بهترین روشهای شرکتهای دیگر را ذکر کنید.
  • به نقل از کارشناسان و منابع معتبر اضافه کنید تا وزن خود را به استدلال خود اضافه کنید.
مثال اصلی: Moz

Moz در ایجاد پست های عمیق و تخصصی وبلاگ استادانی هستند که خوانندگان را از طریق یک فرایند گام به گام مفید راهنمایی می کنند. آنها ارزش واقعی را با هر پست وبلاگ فراهم می کنند و از تاکتیک های فشار آور فروش که نه تنها نشان می دهند بلکه دفع می کنند نیز جلوگیری می کنند. در زیر نمونه ای از انواع پست های مورد علاقه من آورده شده است:دسیسه های عنوان:

هضم آسان مشاوره شماره گذاری شده است:

در مقالات عمق |  4 ترفند وبلاگ نویسان تجاری می توانند از داستان نویسان حیله گر بدزدند

این شامل تصاویر مفید است:

3. عنوان شما همه چیز است (و همچنین Blurb شما)

پست ها و رمان های وبلاگ چه مشترکاتی دارند؟ ابتدا باید آنها را باز کرد. به همین ترتیب می توانید کتابی ایجاد کنید که به دلیل جلد هرگز خوانده نشود ، می توانید یک پست وبلاگ ایجاد کنید که به دلیل عنوان ، گزیده ، توضیحات متا یا عنوان رسانه های اجتماعی هرگز باز نمی شود. آخ.

به طور متوسط از هر 10 نفر 8 عنوان شما را می خوانند اما از هر 10 نفر فقط 2 نسخه بدن شما را می خوانند. عنوان شما باید به اندازه کافی خواننده را مجذوب و فریب دهد تا روی آن کلیک کند. اما همچنین لازم است که به طور واضح پست وبلاگ شما را بیان کند. اگر به هر دو هدف نرسد ، خواننده خود را آزار می دهید و نرخ پرش خود را افزایش می دهید.

نمونه هایی از عناوین جذاب و قابل کلیک:بازی شماره ها (HubSpot):عنوان احساس گرایانه (افزایش ترافیک وبلاگ):سناریوی "چه کاری نباید انجام داد":

افشاگر مخفی (Moz):

در اینجا چند منبع مفید برای ایجاد عناوین قدرتمند خود آورده شده است:

  • صفحه تقلب قابل دانلود Job Morrow: 52 عنوان اصلی
  • کتاب الکترونیکی قابل بارگیری Copyblogger: نحوه نوشتن عناوین مغناطیسی

4. عزیزان خود را بکش (و کلیشه های خود)

اکنون که یک پست وبلاگ مفید و بسته بندی شده با مشاوره ایجاد کرده اید ، وقت آن است که نسخه خود را تمیز کنید. مطمئناً ، شما به دنبال اشتباه تایپی هستید ، اما همچنین به دنبال هر گونه ناسازگاری در زبان ، جملات زائد ، کلیشه ها ، کلیات گسترده و "تحقیقات" هستید که نمی تواند با ارقام ، مطالعات یا گزارش ها پشتیبانی شود.

آن جملات نبوغ آمیز که دیگر کاملاً در پیام کلی شما نمی گنجد؟ آنها را پیدا کنید ، برش بزنید (شاید آنها را برای پست دیگری نگه دارید) و فراموششان کنید. برخلاف نویسندگان مشهور داستان نویسی ، توانایی تهیه یک ویراستار حرفه ای را ندارید. اما مطمئناً می توانید جفت دوم چشم را قبل از انتشار پست خود پیدا کنید؟ شاید رئیس شما یا یک همکار شیفته جزئیات؟

آنچه شما می خواهید برش دهید در اینجا است:
  • تکرار - آیا همان نکته را دو بار تکرار کرده اید؟ ببرش.
  • کلیشه ها - افراد تمایل دارند که از کلیشه ها بگذرند همانطور که قبلاً بارها آنها را دیده اند. آیا می توانید به روش اصیل تری برای بیان نظر خود فکر کنید یا حتی روش واضح تری؟
  • کلمات زائد - بعضی اوقات کلمات اضافی می توانند شخصیت را به محتوای شما اضافه کنند اما گاهی جملات شما را می کشند. به پست وبلاگ خود برگردید و ببینید آیا کلماتی وجود دارد که فراموش نشود.
ابزار مفیدی برای کمک به شما در کشتن عزیزانتان:

کلیشه یاب به شما کمک می کند تا کلیشه های مخفی مزاحم را پیدا کرده و کشف کنید ، بنابراین می توانید بی رحمانه آنها را حذف کنید.

آیا می خواهید در مورد قدرت بازاریابی دیجیتال موثر بیشتر بدانید؟ دیپلم حرفه ای بعدی ما در بازاریابی دیجیتال به زودی آغاز می شود. توسط متخصصان برجسته صنعت ایجاد ، اعتبارسنجی و آموزش داده شده است. شما می توانید کار بدتری انجام دهید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 2939
  • بازدید کلی : 2939
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی