loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 88
دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 12:33

آیا فکر می کنید تجارت شما برای بازاریابی خود ، محصولات و خدماتش با استفاده از محتوا خیلی کسل کننده است؟

اطلاعات زیادی در مورد بازاریابی محتوا بصورت آنلاین وجود دارد ، از راهنماهای نهایی که همه جنبه های ممکن این فرایند را پوشش می دهد تا لیست های جالب کسب و کارهایی که به درستی بازاریابی محتوا را انجام می دهند.

تنها مشکل این است که بیشتر نمونه هایی که در راهنماهای بازاریابی محتوا می یابید ، اشتراک کمی با متوسط تجارت دارند. در لیست پیوند داده شده در بالا وارد شوید و متوجه خواهید شد که هر شش شرکت بازاریابی هستند - دقیقاً یک نمونه نماینده از مشاغل کوچک نیست!

در هنگام بازاریابی برای بازاریابان ، ایجاد علاقه و توجه با محتوا آسان است. همچنین وقتی یک تجارت قابل توجه مانند تسلا یا اوبر هستید ، جلب توجه آسان است. اما اگر تجارت شما چشمگیر نباشد چه می کنید؟ اگر در بهترین حالت طبیعی باشید و در بدترین حالت کمی خسته کننده باشید ، چه می کنید؟ این بدان معنا نیست که شما باید خود را به روشهای سنتی بازاریابی محدود کنید. در واقع ، شما می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید تا دریابید که ارتقا به روش های دیجیتالی چگونه می تواند به سود هر شغلی بیاید.

آیا فکر می کنید تجارت شما برای بازاریابی خود ، محصولات و خدماتش با استفاده از محتوا خیلی کسل کننده است؟

اطلاعات زیادی در مورد بازاریابی محتوا بصورت آنلاین وجود دارد ، از راهنماهای نهایی که همه جنبه های ممکن این فرایند را پوشش می دهد تا لیست های جالب کسب و کارهایی که به درستی بازاریابی محتوا را انجام می دهند.

تنها مشکل این است که بیشتر نمونه هایی که در راهنماهای بازاریابی محتوا می یابید ، اشتراک کمی با متوسط تجارت دارند. در لیست پیوند داده شده در بالا وارد شوید و متوجه خواهید شد که هر شش شرکت بازاریابی هستند - دقیقاً یک نمونه نماینده از مشاغل کوچک نیست!

در هنگام بازاریابی برای بازاریابان ، ایجاد علاقه و توجه با محتوا آسان است. همچنین وقتی یک تجارت قابل توجه مانند تسلا یا اوبر هستید ، جلب توجه آسان است. اما اگر تجارت شما چشمگیر نباشد چه می کنید؟ اگر در بهترین حالت طبیعی باشید و در بدترین حالت کمی خسته کننده باشید ، چه می کنید؟ این بدان معنا نیست که شما باید خود را به روشهای سنتی بازاریابی محدود کنید. در واقع ، شما می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید تا دریابید که ارتقا به روش های دیجیتالی چگونه می تواند به سود هر شغلی بیاید.

اگر یک مارک ستاره راک مانند اپل یا ردبول نیستید ، هیچ دلیلی وجود ندارد که از بازاریابی محتوا به عنوان یک کانال بالقوه فروش چشم پوشی کنید.

با یک استراتژی و رویکرد مناسب می توانید آن را عملی کنید. نکته اصلی در بررسی این موضوع است که چگونه می توانید کسل کننده کسب و کار "کسل کننده" خود را حداقل برای افرادی که به احتمال زیاد محتوای شما را می خوانند و به آن پاسخ می دهند کمتر خسته کننده کنید.

در زیر ، ما سه روش را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با استفاده از آنها بازاریابی محتوا را برای تجارت "کسل کننده" خود کار کنید. خواه در جستجوی ترافیک ، پیوندها ، فعالیت های اجتماعی یا فروش مستقیم هستید ، قبل از اینکه کسب و کار خود را خسته یا معمولی برای بازاریابی محتوا بنویسید ، هر سه مورد را امتحان کنید!

100٪ از توجه خود را معطوف توجه افراد مورد نیاز خود کنید

وانمود کنید که شما مسئول یک بازاریابی دیجیتال برای یک شرکت حسابداری هستید که در کمک به مشاغل کوچک در پرداخت بدهی تخصص دارد.

درباره چی می نویسید؟ از آنجا که شما در ابتکار فن آوری جدید مانند تسلا یا اپل پیشگام نیستید ، امید چندانی برای جلب توجه رسانه های اصلی وجود ندارد. از آنجا که شما یک سرویس فوق العاده خصوصی ارائه می دهید ، بعید است افراد محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

به جای نزدیک کردن به بازاریابی محتوا مانند شغلی با جذابیت گسترده و اصلی ، با نوشتن برای بیشترین مخاطب ممکن ، مشاغل "کسل کننده" باید بر روی نوشتن برای مخاطبان اندک مردم تمرکز کنند که واقعاً اغلب به شدت به کمک آنها نیاز دارند.

برای شرکت حسابداری نمونه ما ، این به معنای نوشتن محتوای مفید ، بصیرت برای صاحبان مشاغل مضطرب و سخت است.

با تهیه لیستی از متداول ترین س questionsالاتی که از مشتری ها و مشتری ها می گیرید ، این روند را شروع کنید. در زیر ، پنج سوال را ذکر کرده ایم که ممکن است افرادی که به دنبال کمک یک شرکت حسابداری متخصص در بدهی و ورشکستگی هستند ، بپرسند:

  • من تازه یک تقاضای قانونی دریافت کردم. باید چکار کنم؟
  • کار من سخت است. از کجا بفهمم ورشکسته شده ام؟
  • برای جمع آوری پول از بدهکار غیرپرداخت چه کاری می توانم انجام دهم؟
  • چگونه می توانم جلوی پایان دادن به کار خود را در یک طلبکار متجاوز بگیرم؟
  • چگونه می توانم جلوی ورشکستگی کار خود را بگیرم؟

برای یک کمپین بازاریابی محتوای بزرگ ، شما باید لیستی از حداقل 20 س questionsالی را که به طور مکرر از مشتری ها و مشتری ها دریافت می کنید ، تهیه کنید. این س questionsالات تمرکز هر مقاله و پست وبلاگی را که به عنوان بخشی از کمپین خود منتشر می کنید تشکیل می دهد.

هنگامی که لیستی از سوالات را تهیه کردید ، حجم جستجو را برای کلمات کلیدی مرتبط با AdWords Keyword Planner بررسی کنید. این به شما می گوید که مخاطب بالقوه ماهانه هر پست وبلاگی که منتشر می کنید چقدر است.

"جستجوی کلمات کلیدی جدید با استفاده از یک عبارت ، وب سایت یا دسته بندی" را انتخاب کنید و کلید واژه اصلی خود را وارد کنید تا لیستی از کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کند.

اولین نمونه سوال ما در مورد مطالبات قانونی مقدار زیادی جستجو در انگلستان دریافت می کند ، نشان می دهد که علاقه قابل توجهی به این موضوع وجود دارد:

در کل ، 347 کلمه کلیدی نزدیک به هم وجود دارد که نشان می دهد تقاضای زیادی برای اطلاعات مفید در مورد خواسته های قانونی وجود دارد. همچنین از نتایج مشخص شده است که محبوب ترین موضوع مربوط به مطالبات قانونی کنار گذاشتن مطالبه قانونی است.

از این داده ها ، ما می دانیم که یک مقاله یا پست وبلاگ مانند "چگونه می توان از یک تقاضای قانونی جدا شد" به مخاطبان با انگیزه و علاقه مند می رسد. مردم در زمینه کنار گذاشتن خواسته های قانونی به اطلاعات نیاز دارند و یک راهنمای گام به گام مفید می تواند برای تجارت نمونه ما بسیار موفق باشد.

به طور خلاصه ، مخاطبان این س needsال به شرکت نمونه ما احتیاج دارند. آنها یک مسابقه فوق العاده برای خدمات ما هستند و بهترین راه برای دستیابی به آنها از طریق محتوا است. به همین ترتیب ، مقاله ای از این دست هیچ مشکلی نیست و در هر طرح بازاریابی محتوا گنجانده شده است.

این تکنیک را می توان برای هر مشاغل ، نه فقط یک شرکت حسابداری استفاده کرد. با تهیه لیستی از س theالاتی که چشم اندازهای موجود و مشتریان از شما می پرسند شروع کنید. سپس ، تأیید کنید که افراد به پاسخ این سالات نیاز دارند. در صورت پاسخ ، به آنها پاسخ دهید تا به مخاطبی برسید که به شما نیاز دارد.

تجارت شما فقط برای افرادی که به شما نیازی ندارند "خسته کننده" است. اگر مشکلی را برای کسی حل کنید یا اطلاعات مفیدی ارائه دهید ، دیگر کسل کننده نیستید. برای افرادی که به کمک شما نیاز دارند ، نامه بنویسید و به سرعت مخاطبی را پیدا خواهید کرد که تجارت شما را بسیار ارزشمند و جالب می داند.

جنبه های سرگرم کننده ، منحصر به فرد یا الهام بخش کسب و کار خود را پیدا کرده و صحبت کنید

مهم نیست که تجارت شما چقدر کسل کننده به نظر برسد ، اما احتمالاً جالب تر از آن است که تصور کنید. هر مشاغل جنبه سرگرم کننده ، منحصر به فرد یا الهام بخشی دارد که با کشف آن ، می تواند سرمایه قابل توجهی برای فعالیت های بازاریابی محتوای شما باشد.

داده های گروه بینش مشتری نیویورک تایمز نشان می دهد که مردم به دلایل مختلف محتوا را به اشتراک می گذارند:

  • 49٪ برای آگاه سازی یا سرگرمی افراد دیگر محتوا به اشتراک می گذارند
  • 68٪ برای تعریف خود از دوستان و همسالان ، محتوای مشترک دارند
  • 78٪ از مطالب را برای رشد و تقویت روابط به اشتراک می گذارند
  • 69٪ از مطالب را به اشتراک می گذارند تا در جهان بیشتر درگیر شوند
  • 84٪ برای حمایت از علل یا مسائلی که به آنها اهمیت می دهند محتوا را به اشتراک می گذارند

از این پنج انگیزه ، تجارت شما می تواند در کدام یک استفاده کند؟

آیا شما از یک علت یا حرکت مهم حمایت می کنید؟ اگر چنین است ، آن را به یکی از محورهای اصلی بازاریابی محتوای خود تبدیل کنید. مشارکت در یک امر غیرانتفاعی یا خیریه می تواند یک تجارت "خسته کننده" را به عنوان وسیله ای برای پیشرفت و پیشرفت اجتماعی برجسته کند.

حتی ساده ترین مشاغل نیز می توانند از قدرت بازاریابی محتوا برای منافع اجتماعی استفاده کنند. در مقاله Moz ، رابین سویر توضیح داد که چگونه با استفاده از موضوعاتی مانند ایمنی جاده ، رانندگی در حالت مستی و خطرات پارکینگ ، یک تجارت پارکینگ اتومبیل را به بازار عرضه کرده است.

یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد اشتیاق بیشتر در کسب و کار خسته کننده خود برای مخاطبان گسترده ، صحبت در مورد چگونگی کمک به مردم است. اگر مشاغل شما خدماتی را ارائه می دهد که مشکلات را حل می کند ، یک مطالعه موردی را منتشر کنید و توضیح دهید که چگونه به مشتری یا مشتری خاصی کمک کرده اید.

نکته اصلی این است که به جای صدها کسل کننده ، روی چند جنبه از کسب و کار خود جالب ، منحصر به فرد یا الهام بخش تمرکز کنید.

هنگامی که شروع به استفاده از این روش می کنید ، به سرعت خواهید فهمید که بسیاری از مشاغل "قابل توجه" در واقع به همان اندازه شما خسته کننده هستند.

ردبول نوشیدنی های انرژی زا با کافئین می فروشد. این قابل توجه است زیرا بر روی روشهای منحصر به فرد مردم برای استفاده از انرژی خود از طریق ورزش های شدید ، خطر پذیری و ماجراجویی تمرکز دارد.

نایک کفش و لباس ورزشی درست می کند. این یک مارک تجاری قابل توجه است زیرا به چگونگی استفاده مردم از محصولات آن برای دستیابی به تعالی و افزایش حد دستاوردهای انسانی توجه دارد.


هر مشاغل ، هر چقدر خسته کننده به نظر برسد ، یک جنبه منحصر به فرد ، قابل توجه و الهام بخش دارد که کاملاً مناسب بازاریابی محتوا است. پس از کشف موارد خود ، آن را کانون تلاش های بازاریابی محتوا قرار دهید و به سرعت متوجه پیشرفت قابل اندازه گیری در نتایج خواهید شد.

تجارت خود را با استفاده از ابزارهای مفید به جای محتوای نوشته شده به بازار عرضه کنید

بسیاری از مردم اشتباه می کنند که بازاریابی محتوا را با محتوای نوشتاری مرتبط می کنند. از آنجا که ما معمولاً محتوا را با مقالات ، پست های وبلاگ و اینفوگرافیک ها مرتبط می کنیم ، مرتکب یک اشتباه بسیار معمول می شود.

محتوا در واقع چیزی فراتر از کلمه نوشتاری است. بازاریابی محتوای شما می تواند براساس فیلم های مفید YouTube باشد که مشتریان شما به اشتراک می گذارند. این می تواند در اطراف وب سایت های تعاملی ایجاد شود که مخاطبان هدف شما را از طریق یک فرآیند خاص هدایت می کنند.

یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی تجارت "خسته کننده" شما با استفاده از محتوا ، ساختن ابزارهای مفیدی است که ارزش مخاطبان شما را فراهم می کند.

بیایید به مثال شرکت حسابداری که در بالا استفاده کردیم برگردیم. بسیاری از س questionsالاتی که این نوع تجارت دریافت می کند مربوط به بدهی و امور مالی است - دو موضوعی که برای ابزارهای آنلاین بسیار مناسب هستند.

شرکت حسابداری نمونه ما می تواند به جای نوشتن مقاله در مورد مدت زمان پرداخت مقدار مشخصی از بدهی با نرخ بهره خاص ، یک ماشین حساب آنلاین ایجاد کند که دوره های بازپرداخت وام های تجاری ، بدهی کارت اعتباری و سایر اشکال را تنظیم کند یا وام گرفتن

یا ، می تواند ابزاری برای محاسبه مالیات ایجاد کند که مالیات بر درآمد ، مالیات شرکت و سایر برآوردهای مالیاتی را بر اساس درآمد کاربر یا درآمد شرکت ارائه می دهد. یا یک ماشین حساب مالیات بر ارزش افزوده که تقریباً می داند یک شرکت برای اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بعدی خود بدهکار است!

ابزارهای آنلاین دارایی بازاریابی محتوای خارق العاده ای برای مشاغل هستند که مشکلات را برطرف می کنند. از آنجا که آنها اطلاعات ارزشمندی را بر اساس ورودی کاربر ارائه می دهند ، بنابراین برای به اشتراک گذاری ساخته شده اند. آنها همچنین با جذب یک کاربر کاملاً با انگیزه و خاص به تولید سرنخ کمک می کنند.


نمونه ای از این روش در عمل ، ماشین حساب رهن MoneySavingExpert است ، که طول عمر تقریبی و هزینه ماهانه رهن را به کاربران می دهد. بانک هایی مانند Sainsbury's Bank و Barclays ماشین حساب های مشابهی برای وام خودرو و سایر خدمات مالی دارند.

هدف از هر محتوای موثر پاسخگویی به سالات و حل مشکلات است. اگر تجارت شما در جهت کمک به افراد با یک مشکل خاص بنا شده است ، استفاده از ابزار و منابع را به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی محتوا در نظر بگیرید.


نه تنها خوانندگان را جذب می کنید و فعالیت اشتراکی اجتماعی ایجاد می کنید بلکه از کاربران استفاده می کنید که ابزارهای آنلاین شما را از طریق جستجوی Google پیدا می کنند.

چگونه تجارت "خسته کننده" شما می تواند از محتوا استفاده کند؟

مهم نیست که تجارت شما چقدر کسل کننده به نظر می رسد ، افرادی در آنجا هستند که مشتاقانه می توانند اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند. از طریق محتوای عالی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

با تمرکز بر مخاطب مناسب ، ارائه پیام درست و انتشار نوع مناسب از محتوا ، می توانید تجارت خود را از کسل کننده به جالب تبدیل کرده و فعالیت های اجتماعی ، پیوندها و هدایت های ورودی از تلاش های بازاریابی محتوای خود را ایجاد کنید.

به هر حال ، تجارت شما آنقدرها که فکر می کنید خسته کننده نیست. به س questionsالات صحیح پاسخ دهید و با افراد مناسب صحبت کنید و به سرعت خواهید فهمید که تجارت شما بسیار جالبتر و چشمگیرتر از آن است که در ابتدا فکر می کردید!

چه یک مبتدی کامل ، چه صاحب مشاغل و چه یک متخصص بازاریابی که به دنبال مهارت در سطح بالایی هستید ، این دوره بازاریابی دیجیتال برای شما مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، برنامه درسی دوره را در زیر بارگیری کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 2935
  • بازدید کلی : 2935
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی