loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 135
سه شنبه 11 شهريور 1399 زمان : 13:04

بازاریابی اینترنتی صرف نظر از اندازه شغلی ، ارزان ترین راه دستیابی به بازار هدف شماست.

اما آنچه است بازاریابی اینترنتی، واقعا؟

تعریف بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی نیز نامیده می شود ، بازاریابی اینترنتی فرآیند ترویج یک تجارت یا مارک تجاری و محصولات یا خدمات آن از طریق اینترنت با استفاده از ابزاری است که به رانندگی در ترافیک ، منجر و فروش کمک می کند.

بازاریابی اینترنتی اصطلاحی کاملاً گسترده است که طیف وسیعی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی را شامل می شود - از جمله محتوا ، ایمیل ، جستجو ، رسانه های پولی و سایر موارد.

اما این روزها ، بازاریابی اینترنتی اغلب با "بازاریابی محتوا" قابل تعویض است.

بازاریابی اینترنتی صرف نظر از اندازه شغلی ، ارزان ترین راه دستیابی به بازار هدف شماست.اما آنچه است بازاریابی اینترنتی، واقعا؟

تعریف بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی نیز نامیده می شود ، بازاریابی اینترنتی فرآیند ترویج یک تجارت یا مارک تجاری و محصولات یا خدمات آن از طریق اینترنت با استفاده از ابزاری است که به رانندگی در ترافیک ، منجر و فروش کمک می کند.

بازاریابی اینترنتی اصطلاحی کاملاً گسترده است که طیف وسیعی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی را شامل می شود - از جمله محتوا ، ایمیل ، جستجو ، رسانه های پولی و سایر موارد.

اما این روزها ، بازاریابی اینترنتی اغلب با "بازاریابی محتوا" قابل تعویض است.

چرا؟

زیرا بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی حال و آینده است.

موسسه بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا را چنین تعریف می کند :

"یک رویکرد بازاریابی استراتژیک متمرکز بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطب کاملاً مشخص - و در نهایت ، برای اقدام سودآور مشتری است."

به این شکل فکر کنید: بازاریابی محتوا (یا بازاریابی ورودی) با تبلیغات سنتی (بازاریابی برون مرزی) و در ادغام مستقیم با الگوهای و عادات نسل امروز مخالف مستقیم است.



ادامه خواندن در زیر

ما دوست نداریم که به ما فروخته شود ، ما دارای بلاک های تبلیغاتی خود هستیم و به سختی دیگر کابل را تماشا می کنیم.

بازاریابی محتوا محتوایی را ارائه می دهد که نقاط درد ما را برطرف می کند و وقتی بخواهیم وجود دارد.

در اینجا یک تصویر عالی از Voltier Digital آورده شده است:

بازاریابی اینترنتی چیست؟  راهنمای شما برای بازاریابی آنلاین امروز & # 8217؛

بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات سنتی

در اینجا مسیر تکاملی شکل مدرن بازاریابی وجود دارد که امروزه بسیار موفق است.



ادامه خواندن در زیر

فروش دیگر کارایی ندارد (معروف به تبلیغات سنتی).

چرا؟

تبلیغات سنتی بر فشار دادن پیام ها به مصرف کننده برای جذب آنها از خرید متمرکز است.

وقفه ، انسداد و نفوذ است.

فریاد می زند ، "هی ، به من نگاه کن!" در حالی که بازوهای خود را تکان می دهد.

شما ممکن است سعی برای جلوگیری از تماس با چشم، اما تبلیغات سنتی هستند مداوم .

شما می دانید که چه تبلیغات سنتی به نظر می رسد زیرا هر روز با آنها بمباران می شوید.

به تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها ، تبلیغات مجله ، تبلیغات رادیویی و تبلیغات بنر وب فکر کنید.

آگهی های تبلیغاتی برای قهوه "صادقانه به خوبی" از دهه 50 نشان می دهد ، مدت هاست که این تبلیغات طولانی است.

توصیه های شخصی خود را در 3 مرحله آسان دریافت کنید.
با استفاده از گزارش رایگان ما ، مناطقی را برای بهینه سازی تبلیغات Microsoft Ads خود به سرعت شناسایی کنید.

اکنون ادعا کنید
تبلیغات

تبلیغات هنوز هم ممکن است در بعضی از مکان های استراتژیک کارساز باشد.

اما اگر کاربران اینترنت نمی خواهند آنها را ببینند ، فقط می توانند از روی کلیک کلیک کنند.

یعنی دقیقاً چه اتفاقی می افتد.

بر اساس گزارش PageFair ، 615 میلیون دستگاه مورد استفاده امروزه مسدود کننده های تبلیغات را به کار می گیرند. علاوه بر این ، استفاده از مسدود کننده تبلیغات تنها در سال 2016 30 درصد افزایش یافته است .

شما آن را می دانید ، من آن را می دانم ، همه آن را می دانند.

تبلیغات آزار دهنده است .

و ، آنها دیگر راهی نیستند که مصرف کنندگان ترجیح می دهند در مورد محصولات جدید بیاموزند.

به جای اینکه مشاغل خود را در چهره مصرف کنندگان نشان دهند ، آنها باید رویکرد متفاوت و ملایم تری داشته باشند.

بازاریابی محتوا دقیقاً همین است.

برندها و بازاریابی که از آن استفاده می کنند ، مطالبی را منتشر می کنند که به آنها می آموزد ، الهام می گیرند ، راهنمایی می کنند یا برای مخاطب مورد نظر خود مشکلی را حل می کنند.

با برخی ترفندهای مفید ، اهداف می توانند آن محتوا را در وب پیدا کنند بدون اینکه به آنها سوق داده شود.

اگر چشم انداز مطالب مفیدی را از محتوا بدست آورد ، بازگرداندن اطلاعات بیشتر است.

سرانجام ، مصرف کنندگان می توانند به صورت ارگانیک با نام تجاری تعامل داشته و محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

ادامه خواندن در زیر

اعتماد جعلی است.

اقتدار تأسیس شده است.

اتصالات اتفاق می افتد.

سپس این پیروان وفادار را می توان به صورت سرب و فروش در آورد - به طور طبیعی .

تمام موارد فوق با تمرکز روی دادن ارزش به کاربر اتفاق می افتد.

به کاربران کمک کنید - به آنها ارزش قایل شوید و در عوض به شما پاداش می دهند.

این همان چیزی است که بازاریابی اینترنتی و بازاریابی محتوا در اصل آن است.

https://webnet.starblog.ir/Post/4/Internet-marketing.html

hubspot.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 2934
  • بازدید کلی : 2934
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی