loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 96
دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 15:54

سال 2020 دقیقاً در گوشه و کنار است ، و شما احتمالاً در مورد روند پیش بینی بازاریابی سال آینده تحقیقاتی انجام داده اید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت شما از رقابت بیشتر است. از این گذشته ، بازاریابی به طور مداوم در حال تحول است و مهم است که بدانید چه چیزی کار می کند و در سراسر صنعت کار نمی کند. اما آیا فکر کرده اید که به روندهایی که منقضی می شود نیز توجه کنید؟ در اینجا پنج گرایش بازاریابی دیجیتال وجود دارد که انتظار داریم در سال 2018 ناپدید شود.

1. تمرکز بر مقدار محتوا ، به جای کیفیت

سالهاست که بازاریابان برای ایجاد هر چه بیشتر محتوا تلاش می کنند و وبلاگ ها همواره در صدر این لیست قرار دارند. اما اکنون ، مارک ها در همه جا سرانجام درک می کنند که وقتی صحبت از محتوا می شود ، کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است. از این گذشته ، اگر شما محتوای بسیار خوبی دارید که منجر به هدایت یا ایجاد آگاهی برای شرکت شما نمی شود ، زیرا وقت لازم برای تبلیغ همه این محصولات را ندارید ، این محتوا واقعاً در حال رسیدن به هدف خود نیست.

سال 2020 دقیقاً در گوشه و کنار است ، و شما احتمالاً در مورد روند پیش بینی بازاریابی سال آینده تحقیقاتی انجام داده اید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت شما از رقابت بیشتر است. از این گذشته ، بازاریابی به طور مداوم در حال تحول است و مهم است که بدانید چه چیزی کار می کند و در سراسر صنعت کار نمی کند. اما آیا فکر کرده اید که به روندهایی که منقضی می شود نیز توجه کنید؟ در اینجا پنج گرایش بازاریابی دیجیتال وجود دارد که انتظار داریم در سال 2018 ناپدید شود.

1. تمرکز بر مقدار محتوا ، به جای کیفیت

سالهاست که بازاریابان برای ایجاد هر چه بیشتر محتوا تلاش می کنند و وبلاگ ها همواره در صدر این لیست قرار دارند. اما اکنون ، مارک ها در همه جا سرانجام درک می کنند که وقتی صحبت از محتوا می شود ، کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است. از این گذشته ، اگر شما محتوای بسیار خوبی دارید که منجر به هدایت یا ایجاد آگاهی برای شرکت شما نمی شود ، زیرا وقت لازم برای تبلیغ همه این محصولات را ندارید ، این محتوا واقعاً در حال رسیدن به هدف خود نیست.

در دنیای ایده آل ، بازاریابان نیز محتوای کمتری با کیفیت بالاتر ایجاد می کنند. آنها ساعت ها وقت خود را صرف تحقیق و نوشتن در هر پست می کردند ، پس از ورود به اینترنت ، تمام اینترنت متوجه می شدند. پست شما مقادیر عظیمی از سرب و ترافیک کلی ایجاد می کند. البته در دنیای واقعی باید مخلوط شود. شما نمی توانید هر سه ماه یک وبلاگ عالی ارسال کنید و انتظار دارید که کشش زیادی به دست آورید.

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از هر پست وبلاگی که ایجاد می کنید ، فقط روی هر موضوع بلاگ روی یک موضوع تمرکز کنید و مطمئن شوید که هر قطعه هدف خاصی را ارائه می دهد و برای مشتریان و چشم اندازهای شما ارزش قائل می شود. شاید شما بخواهید به یک محتوا دروازه محور بروید یا از یک کمپین اخیر پشتیبانی کنید. مهم نیست که هدف شما چقدر باشد. مهم است که شما یکی داشته باشید.

2. پاپ آپ

پاپ آپ ها چندین سال است که در سایت ها رواج دارد ، اما مصرف کنندگان به تدریج نسبت به مسدود کردن آنها آزاردهنده هستند.

در حالی که سایت هایی مانند فیس بوک راه هایی برای یافتن نرم افزارهای مسدود کردن آگهی و تجدید نظر در نحوه ارائه آنها پیدا کرده اند ، بسیاری از سایت های دیگر هنوز هم برای کسب درآمد به آنها اعتماد می کنند. اما اکنون ، پاپ آپ های مزاحم توسط موتورهای جستجو به دلیل منحرف کردن تجربه عمومی کاربر ، به شدت جریمه می شوند. اگرچه آنها می توانند در دوزهای کوچک موثر باشند (هنگامی که در واقع ارزش خود را به صورت پیشنهادهای ویژه اضافه می کنند) ، اما وقتی بیشتر وقت کاربر را در سایت می گیرند ، تأثیر منفی آنها بر مزایای احتمالی غلبه می کند.

3. بازاریابی فیس بوک فقط ارگانیک

برندها سالهاست که به بازاریابی ارگانیک فیسبوک وابسته اند ، اما ما معتقدیم که سرانجام سال 2018 روزی خواهد بود که بیشتر از بازاریابی ارگانیک صرفنظر می کنیم. فیس بوک به طور فزاینده ای تبدیل به " پرداخت به بازی " شده است. در حقیقت ، تحقیقات HubSpot نشان می دهد که فقط دو تا شش درصد از طرفداران فیس بوک شما در واقع محتوای برند شما را خواهند دید. در سال 2018 و بعد از آن ، افزایش پست ها و هزینه کردن برای تبلیغات صفحه شما برای همراهی جدید طرفداران (و مشتریان) ضروری خواهد بود.

نمودار فیس بوک

4- استفاده از یک استراتژی جستجوگرها فقط کپی کنید

بهینه سازی نسخه همیشه بخش بزرگی از استراتژی SEO بوده است. اما این تنها مؤلفه SEO نیست که باید نگران آن باشید. مصرف کنندگان امروزی از چند فیلم گرفته تا تصاویر گرفته تا جستجوی مبتنی بر صدا ، وارد چندرسانه ای می شوند. Google Lens حتی به زودی به افراد اجازه می دهد با استفاده از دوربین های تلفن همراه خود جستجو کنند ، بنابراین مهم است که بدانید چگونه می توان فراتر از نسخه را بهینه کرد.

یک مطالعه جدید 1 میلیون نتیجه جستجوی گوگل را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و نشان داد که صفحات دارای حداقل یک تصویر دارای رتبه های بهتری نسبت به محتوای بدون عکس هستند. برای بهینه سازی تصاویر خود برای سئو ، مناطق زیر را تحت پوشش قرار دهید:

نام پرونده: قبل از آپلود شدن بر روی سکوی وب سایت خود ، نام تصویر خود را بررسی کنید. نام فایلها باید آموزنده بوده و تصویر را توصیف کند. هنگام خرید یک تصویر یا از تلفن خود برای گرفتن عکس استفاده می کنید ، معمولاً تصاویر دارای نامهایی از جمله DC0001IMG.jpg یا چیزی مشابه هستند. این توصیف نمی کند که تصویر درباره چیست.

تصویر خود را تغییر نام دهید تا دارای اسامی معنادارتر باشد یعنی "2018-marketing-stats" یا موارد مشابه. به عبارت دیگر ، سعی کنید با چند کلمه توصیف کنید که تصویر درباره چیست و از آن به عنوان نام پرونده استفاده کنید. کلمات را با خط تیره جدا کنید.

اندازه پرونده: اندازه پرونده تصویر: به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه تصویر (با بایت) کوچکتر باشد بهتر است. تصاویر بزرگ برای بارگذاری بیشتر طول می کشد ، به طور بالقوه می تواند تأثیر منفی بر روی تجربه کاربر داشته باشد.

تصاویر پاسخگو: پاسخگو بودن تصاویر باعث می شود که آنها به درستی در هر نوع دستگاه بارگیری شوند. اگر از وردپرس استفاده می کنید ، به طور خودکار تعدادی تصویر کوچکتر در اندازه های مختلف ایجاد می کند و بسته به دستگاهی که از آن استفاده می کنید ، این موارد را به کاربران نشان می دهد.

Alt Text: متن Alt به خزنده های موتور جستجو کمک می کند تا بدانند تصویر شما درمورد چیست. متن Alt محتوای این تصویر را توصیف می کند ، و همچنین برای کمک به افرادی که دارای بینایی هستند و قادر به دیدن تصویر نیستند. هنگام تهیه متن ALT ، موارد زیر را در خاطر داشته باشید:]

  • در متن alt خود از خط تیره استفاده نکنید. به طور عادی بنویسید و تصویر را توصیف کنید.
  • از چند کلمه کلیدی مرتبط با محتوای صفحه استفاده کنید.
  • متن alt خود را کوتاه و برجسته نگه دارید.

ببینید Google در مورد Alt Text چه می گوید:

نمونه متن Alt Google.

نمودارهای باز متا برچسب ها: نمودار باز پروتکل معرفی شده توسط Facebook در سال 2010 است. این شبیه به نشانه گذاری طرحواره است ، که در آن توسعه دهندگان از تگ ها برای کمک به خزندگان استفاده می کنند تا قسمتهای مهم مطالب را به چه معنی معرفی کنند.

برچسب های گرافیکی باز به شما امکان می دهد وقتی کاربران روی دکمه های SHARE یا LIKE از وب سایت شما کلیک می کنند ، فیس بوک (و سایر شبکه های اجتماعی) را ببیند. اگر یک صفحه بیش از یک تصویر دارد ، از og: برچسب های تصویر استفاده کنید تا به FB بگویید از کدام تصویر استفاده کند.

توجه: فراموش نکنید که موتورهای جستجو اگر در یک تصویر تعبیه شده نتوانند متن را بخوانند. برای تأثیر حداکثر سئو ، از داشتن صفحات پر از تصاویر و متنی خودداری کنید.

برای راهنمایی در مورد بهینه سازی فیلم های خود ، این راهنمای را از Watch Engine Watch ببینید .

5. بررسی های جعلی

90 درصد از مصرف کنندگان برای تصمیم گیری در مورد خرید خود ، به بررسی های آنلاین اعتماد می کنند. در گذشته ، بررسی های دروغین در همه جا آنلاین بودند و هنوز هم در برخی سایت ها ادامه دارد. مشتریان یا اشخاصی که حتی نمی توانستند محصولاتی را که مورد بازبینی قرار داده اند خریداری کنند (یا برای انجام این کار مبلغی پرداخت شده اند) از طریق شیوه های کمی طراحی شده روی مشتری تأثیر می گذارند. اما امروزه ، بیشتر مصرف کنندگان درمورد آنچه واقعی است و از نظر بررسی ، دانا نیستند. اگرچه شرکت ها همچنان از طریق بررسی های جعلی به تلاش و کسب مشتری خود ادامه می دهند ، ما انتظار داریم که آنها حتی در سال 2018 نیز مجازات های سخت تری دریافت کنند و در نتیجه کمتر نقد جعلی تولید شود.

چگونه به نقد و بررسی جعلی بپردازیم:

در اینجا چهار روش وجود دارد که می توانید بگویید که آیا بررسی احتمالاً جعلی است.

  1. داور بررسی نکرده است.
  2. این بررسی چندین بررسی با زبان مشابه ارسال می کند.
  3. زبان داور مخصوصاً عجیب و غریب است (مثال زیر را از Yelp ببینید).
  4. داور از اشتیاق بیش از حد استفاده می کند.

داوران جعلی نام کامل را هرچه بیشتر ممکن بیان می کنند زیرا باعث افزایش امتیاز سئو برای محصول می شود.

رشد و تکامل

بازاریابی دیجیتال از زمان dot-com فاصله زیادی گرفته است ، اما هنوز هم فضای زیادی برای رشد و تکامل در جهت برآوردن خواسته های مشتری از جمله عادت های خرید سریع آنها وجود دارد. این مهم است که بتوانیم از روند منسوخ (حتی اگر در گذشته موفقیت آمیز بوده ایم) رها شویم و به آنچه امروز کار می کند متمرکز شویم.

آیا می دانید 88 درصد فارغ التحصیلان ما در نقش های ارشد یا در سطح مدیریت مشغول به کار هستند؟ دریابید که دیپلم دکترا در بازاریابی دیجیتال چیست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 2932
  • بازدید کلی : 2932
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی