loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 120
دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 15:51

مشتریان تحت تأثیر بررسی و تأیید قرار می گیرند. بسیار زیاد است که 85٪ قبل از خرید بررسی های آنلاین را می خوانند ، در حالی که 63٪ احتمال دارد از یک سایت با بررسی های کاربران خرید کنند.

این افزایش در بازاریابی از نوع تأیید دارای یک نام - بازاریابی تأثیرگذار است - و کلمه کلیدی این محصول با افزایش 325 درصدی جستجو برای مدت گذشته در گوگل در سال گذشته روبرو شده است. در بین رهبران بازاریابی ، اذعان شده است که بازاریابی تأثیرگذار یکی از سریعترین روشهای خرید آنلاین مشتری است.

پیوند بین تأییدهای مثبت و بازاریابی همیشه مربوط به تجربه مشتری بوده است. هرچه مشتری نسبت به یک برند حساسیت بیشتری داشته باشد ، احتمال دارد که آن را توصیه کند.

مشتریان امروزی برای شخصی سازی ارزش قائل هستند و از یک برند می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد آنها کسب کنند تا بتوانند محتوای ارزش و علاقه را ارائه دهند. در این مقاله ما به بررسی دیدگاه مشتری 360 درجه می پردازیم: آنچه در آن است ، مزایا و چگونگی دستیابی به آن.

مشتریان تحت تأثیر بررسی و تأیید قرار می گیرند. بسیار زیاد است که 85٪ قبل از خرید بررسی های آنلاین را می خوانند ، در حالی که 63٪ احتمال دارد از یک سایت با بررسی های کاربران خرید کنند.

این افزایش در بازاریابی از نوع تأیید دارای یک نام - بازاریابی تأثیرگذار است - و کلمه کلیدی این محصول با افزایش 325 درصدی جستجو برای مدت گذشته در گوگل در سال گذشته روبرو شده است. در بین رهبران بازاریابی ، اذعان شده است که بازاریابی تأثیرگذار یکی از سریعترین روشهای خرید آنلاین مشتری است.

پیوند بین تأییدهای مثبت و بازاریابی همیشه مربوط به تجربه مشتری بوده است. هرچه مشتری نسبت به یک برند حساسیت بیشتری داشته باشد ، احتمال دارد که آن را توصیه کند.

مشتریان امروزی برای شخصی سازی ارزش قائل هستند و از یک برند می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد آنها کسب کنند تا بتوانند محتوای ارزش و علاقه را ارائه دهند. در این مقاله ما به بررسی دیدگاه مشتری 360 درجه می پردازیم: آنچه در آن است ، مزایا و چگونگی دستیابی به آن.

نمای 360 درجه چیست؟

به طور خلاصه ، دیدگاه 360 درجه بنیادی است که باعث می شود ارتباط یک سازمان با مشتریان به جای استفاده از معامله گر ، رابطه ای را با مشتری تجربه کند - کلید روابط طولانی مدت مشتری و تأیید مثبت.

این درک است که شرکت ها می توانند با استفاده از داده ها از نقاط مختلف لمسی در سفر مشتری ، دید کاملی از مشتریان بدست آورند .

با این حال ، دستیابی به نمایی 360 درجه نیاز به همه دستان روی عرشه دارد. سازمانها ابتدا باید متعهد باشند كه تیم های مشتری مداری را توسعه دهند و شروع به پیگیری داده های ساختاری و غیرساخته كنند. سپس هرکسی از بازاریابی گرفته تا فروش تا خدمات به مشتری سهمی در گرفتن ، تحلیل و پاسخ به داده ها دارد.

نمای 360 درجه چه چیزی را نشان می دهد؟

نمای 360 درجه چه چیزی را نشان می دهد؟

از نمای 360 به عنوان یک توپ کریستالی فکر کنید. هنگامی که به درون خود نگاه می کنید می توانید گذشته ، حال و آینده ارتباط مشتری با برند خود را ببینید.

گذشته

مصرف کنندگان قبلاً با محصولات یا خدمات شما چه تعامل داشته اند؟ نمای 360 درجه از مشتری شما بدان معنی است که می توانید تاریخچه آنها را مشاهده کنید و حقایق معنی دار و به راحتی هضم شده در مورد مصرف کننده پیدا کنید. این شامل عناصری از قبیل:

  • فعالیت محصول / خدمات
  • تاریخچه تعامل در همه کانالها
  • نمایش محصولات اخیر
  • فعالیت کمپین
  • تاریخچه پردازش

حال

هنگامی که یک مشتری ، بدون در نظر گرفتن کانال مورد استفاده ، به خارج از کشور می رسد ، باید یک حساب خود و مرحله چرخه خرید خود را بداند. سرعت بخشیدن به رفتارهای فعلی مشتریان بدان معنی است که سازمان ها باید اطلاعات مشتری را ردیابی کنند:

  • آنها کی هستند؟
  • آنها چگونه با سازمان ارتباط دارند؟
  • زمینه تعامل چیست؟
  • آیا یک سفارش اخیر یا شماره فعلی ثبت شده است که یک نماینده خدمات مشتری باید از آن آگاه باشد؟

آینده

با درک رفتارهای گذشته و حال یک مشتری ، مشاغل می توانند یافته ها را بدست آورند و یک رابطه آینده را ترسیم کنند. با استفاده از هوش دیجیتال می توان فهمید که آیا فرصت های فروش یا فروش متقابل وجود دارد ، به عنوان مثال آیا مشتریان شما توسط کوکی ها یا بازخوانی مجذوب می شوند؟ آنها به چه تبلیغات / محتوایی علاقه مند هستند؟

با تجزیه و تحلیل آنچه مشتریان قبلاً یا در حال حاضر مورد بررسی قرار داده اند ، بازاریابان و فروشندگان می توانند رفتارهای خرید آینده را پیش بینی کرده و طرحی را ایجاد کنند که به نقاط درد و سؤال بپردازد.

مزایای نمای 360 درجه

با تجزیه و تحلیل و درک این جنبه های مشتریان ، یک شرکت قادر است یک تجربه سفارشی تر را ارائه دهد.

تراز مشتری

ایجاد روابط پایدار با مشتری برای هر تجارت مهم است. استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هوشمند و مستحکم ، به این معنی است که بخش های مختلف می توانند بدون در نظر گرفتن رسانه مورد استفاده ، داده ها یا اطلاعات صحیح و معنی دار را در مورد مشتری ضبط و به اشتراک بگذارند.

این به اشتراک گذاشتن یکپارچه از داده ها نشانگر حرفه ای بودن و اطمینان از این است که همه تعامل با مصرف کننده فضای کمی را برای خطاها فراهم می کنند. همچنین این بدان معناست که هر بخش با اهداف داخلی و خارجی هماهنگ است.

تجزیه و تحلیل پیش بینی را امکان پذیر می کند

تجزیه و تحلیل پیش بینی را امکان پذیر می کند

با جمع آوری بخش های مختلفی از سفر مشتری ، یک تجارت می تواند شروع به گرفتن تصویری واضح تر از نحوه عملکرد مشتریان کند. بنابراین ، در مورد فکر کنید:

  • چه الگویی در مورد مشتریان شما در مورد احتمال خرید آنها از چیزی به شما می گوید؟
  • آیا آنها نارضایتی خود را در هر نقطه از سفر نشان می دهند که ممکن است باعث خفگی آنها شود؟
  • دلایل ترک سبد کالا چیست؟

360 نمای سابقه تعامل هر مشتری را ضبط می کند و نتیجه ای را برای هر رویداد ترسیم می کند.

هوش مشتری را هدایت می کند

هرچه فرآیند جمع آوری داده ها جامع تر باشد ، برنامه ریزی شخصیت بهتر تنظیم می شود. اطلاعات رفتاری علاوه بر دانش جمعیت شناختی ، برای کشف روندهای گسترده و واکنش کاربر ضروری است.

بنابراین به این فکر کنید که چه داده هایی باید برای ارائه بینش در مورد مشتریان استفاده شود. به فراتر از تجزیه و تحلیل ها توجه کنید تا داده های حکایتی یا بازخورد نمایندگان خدمات مشتری با تماس مستمر با مشتریان را در بر گیرید.

وفاداری مشتری را رانندگی کنید

بهبود ارزش زندگی مشتری ، به یک تجربه قوی مشتری کاهش می یابد. در واقع، تجربه مشتری انتظار می رود پیشی قیمت و محصول به عنوان تفاوت مارک های 2020

علاوه بر این ، اگر مشکل مربوط به خدمات باشد ، در مقابل قیمت یا محصول مربوط به آن ، یک مشتری 4 برابر بیشتر از یک رقیب خریداری می کند.

کاهش هزینه های

کاهش هزینه های

مبارزات بازاریابی که مسطح هستند گران است. هرچه کمپین های هوشمندتر و مبتنی بر داده ها موفق تر باشند ، موفق تر خواهند شد. فرصتهای شغلی و تبلیغاتی مشتری را در سازمان خود ایجاد کنید که برای جلوگیری از هزینه کردن پول برای کمپینی که انجام نمی شود ، هدفمند شوید.

علاوه بر این ، با دید بهتر به مشتریان ، می توانید بخش بندی آنها را شروع کنید. از این گذشته ، معقول نیست که همان مبلغ پول را در مشتریانی سرمایه گذاری کنید که در ازای کسانی که قبلاً اقدام به خرید نکرده اند ، بازده بازده خریداری می کنند.

نمای 360 درجه ای از مشتریان ، این امکان را به شما می دهد تا با مشتریان کم ارزش متفاوت رفتار کنید.

چگونه می توانید به نمای 360 درجه ای دست یابید؟

مشتریان به مراتب بهتر از رفتارهای خود نسبت به آمار جمعیتی خود تعریف می کنند. بنابراین ، چگونه می توانید داده های مشتری را برای یک نگاه جامع ترکیب کنید؟

ابزارهای گوش دادن اجتماعی

یکی از بهترین راههای بررسی رفتار مشتری از طریق رسانه های اجتماعی است. داده های اجتماعی فیلتر نشده است و نگاهی اجمالی به ویژگی های جامعه شناختی برای مشتریان می کند. این بدان معنی است که شرکت شما می تواند احساسات مشتری و چگونگی تغییر آنها را با روندهای تغییر یافته در جهان درک کند.

سه ابزار موثر شامل:

ذکر - ترکیبی از نظارت اجتماعی ، تجزیه و تحلیل و داده های رقبا ، Mention به مارک ها اجازه می دهد تا ذکر خود را در هر نقطه آنلاین کنترل کنند.

Hootsuite - این بستر به یک سازمان اجازه می دهد تا هر لحظه در رسانه های اجتماعی در زمان واقعی نظارت کند. این اجازه می دهد تا یک پاسخ فوری در حالی که ابزار تمام شبکه ها را در یک مکان نشان می دهد ، ایجاد ردیابی و پاسخگویی ساده را انجام دهد.

Keyhole - Keyhole با ردیابی کلمات کلیدی خاص در صنعت ، به یک برند کمک می کند تا به کلمات کلیدی یا هشتگ های خاصی که ممکن است در آن وجود داشته باشند توجه داشته باشد یا هدف آن تأثیرگذار باشد.

علاوه بر این ، ویژگی های مصرف کننده مانند مرور و الگوهای خرید در کنار فعالیت رسانه های اجتماعی ، می تواند به CRM اضافه شود و برای ایجاد جزئیات بیشتر در مورد شخصیت و تقسیم مشتری استفاده شود. به عنوان یک محصول فرعی ، این دانش به دلیل رعایت نکردن محصولات یا رعایت محصولات به آنها کمک می کند تا از سبک خارج شوند.

داده های همپوشانی دارند

داده های همپوشانی دارند

هر تعامل با مشتری باید بدون در نظر گرفتن نتیجه رویداد ، به یک هدف تجاری مرتبط باشد. به عنوان مثال ، اگر مشتری با مرکز تماس تعامل داشته و ناراضی باشد ، داده هایی برای نگهداری مشتری جمع آوری می شود.

در همین زمان ، مشتریان و چشم اندازها هر بار که در تعامل با یک تجارت هستند ، ردپای خود را ترک می کنند. چه در وب سایت ، چه از طریق یک اپلیکیشن و یا گذاشتن اظهارنظر در رسانه های اجتماعی ، بازاریاب ها این توانایی را دارند که داده های خود را استخراج کرده و قصد را درک کنند.

پس از جمع آوری داده های به میزان کافی قابل توجه ، تجزیه و تحلیل نتایج برای مشتری آسان است. آیا آنها احتمالاً می توانند از خدمات مشتری استفاده کنند و کمتر استفاده کنند؟ بهترین راه برای بازاریابی به آنها براساس تعامل چیست؟ آیا آنها مستعد صعود هستند یا احتمالاً نیاز به حمایت شدید دارند؟

علاوه بر این ، بازاریابی ، موفقیت مشتری و بخش های فروش همیشه به همان شکلی که باید مطابقت نداشته باشند. اگر مشاغل شما با تحقیق مربوطه ، کاغذ سفید را راه اندازی می کنند ، اطمینان حاصل کنید که فروشندگان یا خدمات مشتری از آن استفاده می کنند تا به هدف خود برسند و با پیشبرد مشاوره یا ارائه راه حل را ارائه دهند.

حسابرسی داده

حسابرسی داده

بدون داده های با کیفیت بالا ، بینش ها دقیق یا مرتبط نیستند. نگهداری و سازماندهی داده ها اولین قدم برای دستیابی به اطلاعات است.

برای دستیابی به این هدف ، فرایندی را اجرا کنید که کلیه ادارات را ترغیب کند داده ها را در قالب ثابت وارد کنند. در حالی که وقت گیر است ، بازگشت به سیستم های مبدا و سازماندهی داده های تاریخی در صورت امکان بسیار مهم است. با ایجاد سازگاری پیرامون نحوه ورود و مدیریت داده ها ، برقراری ارتباط بین گروهی آسان تر خواهد بود.

برای اینکه به درستی مشتریان خود را تقسیم کنید ، به یک فرایند برای طبقه بندی نیاز دارید. هنگام به اشتراک گذاری داده ها ، به راحتی می توانید اطلاعاتی را که نشان می دهد از دست بدهید. به یاد داشته باشید از دسته هایی استفاده کنید که روابط با اشیاء دیگر را دست نخورده تضمین می کند.

اگر نتوانید سیلوهای مشتری خود را به درستی تقسیم کنید ، این اطلاعات منطقی نخواهد بود و مانع از مشاهده دقیق درباره مشتریان می شوید.

در چنین دنیای مشتری محور با توجه به بینش هایی که ارائه می دهد دانستن جزئیات دقیق تر مشتری شما ، داده های خود را با ارزش تر می کند ، هنگام رانندگی خرید یا ورود به مشارکت ، این تفاوت را ایجاد می کند. در جایی که با دانش و تجربه مشتری ارتباط دارید ، تحقیق کنید و از آنجا رشد کنید. نکته اصلی این است که با شناسایی موارد استفاده و ساختن روی آنها ، کار کوچک را شروع کنید زیرا داده ها و توانایی تحلیلی شما نیز تکامل می یابد.

در نهایت ، مشاهده موفق 360 درجه مشتری نمایشی است که با گذشت زمان ساخته می شود ، بر اساس داده ها و در بخش ها ارائه می شود تا یک دید کلی از مشتریان خود ارائه دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 2953
  • بازدید کلی : 2953
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی