loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 87
دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 15:50

ممکن است هنوز ممکن است آن را بدانید یا نمی دانید ، اما هوش مصنوعی (AI) قصد دارد روش استفاده از اینترنت را چه در سطح روز مصرف کننده و چه در حوزه بازاریابی دیجیتال تغییر دهد. در حقیقت ، مقاله جدیدی از Business Insider ادعا می کند که 80 درصد شرکت ها تا سال 2020 از چت بابات استفاده می کنند.

اگر شما کسی هستید که اصلاً با بازاریابی دیجیتال آشنا نیستید ، ممکن است درک اساسی در مورد چگونگی افزایش سیستم عامل های مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشید. از آنجا که آنها در حال حاضر طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند ، امکان پذیر است که در آینده نزدیک در صنعت دیجیتال کاملاً متداول باشند.

بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از دلایلی که چت بابات برای تجارت یکی از بهترین ابزارهای آینده است و برخی از برنامه های اصلی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

ممکن است هنوز ممکن است آن را بدانید یا نمی دانید ، اما هوش مصنوعی (AI) قصد دارد روش استفاده از اینترنت را چه در سطح روز مصرف کننده و چه در حوزه بازاریابی دیجیتال تغییر دهد. در حقیقت ، مقاله جدیدی از Business Insider ادعا می کند که 80 درصد شرکت ها تا سال 2020 از چت بابات استفاده می کنند.

اگر شما کسی هستید که اصلاً با بازاریابی دیجیتال آشنا نیستید ، ممکن است درک اساسی در مورد چگونگی افزایش سیستم عامل های مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشید. از آنجا که آنها در حال حاضر طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند ، امکان پذیر است که در آینده نزدیک در صنعت دیجیتال کاملاً متداول باشند.

بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از دلایلی که چت بابات برای تجارت یکی از بهترین ابزارهای آینده است و برخی از برنامه های اصلی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

هوش مصنوعی برنامه های Chatbot

استفاده از چت بات ها برای فعالیتهای بازاریابی مانند هدف گذاری تبلیغ ، تولید سرب و سئو بسیار رایج تر می شود. ما همچنین شاهد افزایش ماشینهای مبتنی بر هوش مصنوعی هستیم که تصمیمات تجاری بزرگتر و بزرگتری را به روشی خودکار اتخاذ می کنند. حداقل ، این جایی است که این فناوری هدایت می شود. مطمئناً ادغام آنها در سیستم عامل های موجود و همچنین وب سایت ها آسان تر می شود ، بنابراین در یک سطح کلی ، منطقی است که مشاغل تمرکز کنند تا آنها را در ویژگی های اصلی خدمات خود قرار دهند.

هوش مصنوعی و Chatbots یادگیری ماشین

وقتی به هوش مصنوعی فکر می کنید ، چه فکر می کنید؟ دهه 60 علمی تخیلی با خدمتگزاران ربات ، یا سناریوهای تاریک پسا آخرالزمانی که ماشینها بر جهان حاکم هستند؟ در حالی که این درست است که ماشین ها برای ایجاد "فکر" بیشتر و بیشتر آماده هستند ، ما به احتمال زیاد هیچ یک از این دو سناریو را در دنیای واقعی نمی بینیم. فناوری هوش مصنوعی واقعاً برای تجزیه و تحلیل داده ها به منظور تصمیم گیری متمرکز است ، نه اینکه برای اهداف غیر اخلاقی مورد استفاده قرار گیرد.

فناوری هوش مصنوعی یادگیری دستگاه را برای عملکرد مهار می کند - یعنی ماشین ها اساساً خود را به حل مسئله و فکر کردن آموزش می دهند. احتمالاً اگر از Siri یا یک دستیار شخصی مانند Cortana مایکروسافت استفاده کرده اید ، دارای فناوری هوش مصنوعی هستید که قابلیت تنظیم یادآوری و پاسخ به سوالات را بر اساس تشخیص صدا دارد.

برنامه های پیام رسانی

به خاطر دارید وقتی فیس بوک واتس اپ و اینستاگرام را به دست گرفت؟ خوب اگر اینگونه نباشید ، باید بدانید که آنها اکنون از یک جهت ، یکسان و یکسان هستند. یکی از دلایل این ادغام این است که پیام رسانی فوری قرار است در آینده نزدیک برای موفقیت مشاغل مهم باشد - و قبلاً نیز مورد استفاده گسترده قرار می گیرد: طبق آمار Statistica ، انتظار می رود حدود 2 میلیون نفر در سال 2018 از برنامه های پیام رسان موبایل استفاده کنند ، و فقط انتظار می رود این تعداد افزایش یابد.

برنامه های پیام رسانی نه تنها برای رسانه های اجتماعی بلکه به عنوان ابزارهای مستقل بسیار ارتباطی امیدوارکننده ای دارند. آنها زمینه جدیدی را برای سازمانها ارائه می دهند تا با مشتریان B2B و B2C در ارتباط باشند. Chatbots قبلاً در پیام رسان فیس بوک گنجانیده شده است ، و هر دو مشاغل و مصرف کنندگان از آنها برای ایجاد انواع خرید استفاده می کنند.

Chatbots بخش عظیمی از انقلاب اتوماسیون است

در حال حاضر ، بازاریابی دیجیتالی مبتنی بر حدس و گمان های زیادی است ، و در حالی که معیارهای تولید شده توسط رایانه به ما امکان می دهند استراتژی های بازاریابی بسازیم که بسیار بهتر از هر چیزی از دوران دیوانه بازاریابی مردان است ، اما فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد.

به عنوان مثال ، امروزه بسیاری از بازاریابی های دیجیتال در حال آزمایش ، آزمایش و تنظیم هستند تا به طور مداوم استراتژی بازاریابی ما را بهبود بخشند. این البته زمان ، تخصص و نیروی مغزی زیادی را می طلبد. اما با پیشرفت در هوش مصنوعی ، ما می توانیم از مجموعه داده های بسیار بزرگ (ابرداده) استفاده کنیم و آنها را در ابزارهای خودکار مانند چت بابات ها برای تجربه های خدمات برتر مشتری بدون نیاز به پرداخت کارمندان به "پاسخ دادن به تلفن ها" بکار گیریم.

آینده خدمات مشتری

نکته ای که امروزه مشاغل با آن دست و پنجه نرم می کنند ارائه خدمات مطلوب به مشتری در مواقع غیر استاندارد تجارت است. این موضوعی است که با ظهور جهانی شدن حتی بیشتر برجسته می شود - بسیاری انتظار سرویس فوری مشتری را دارند زیرا ، به عنوان مشاغل آنلاین ، آنها در اصل 24-7 "در دسترس" هستند.

اما با توجه به فناوری هوش مصنوعی در حوزه مصرف کننده دیجیتال ، تمام کاری که اکنون باید انجام دهیم این است که به سادگی "رفتن" به یک وب سایت ، و chatbots نه تنها در آنجا انجام کار بدون پرداخت می کنند ، بلکه به طور فزاینده ای به آنچه شما می خواهید آگاه می شوند. چگونه آنها می توانند به شما در یافتن این مسئله در چشم چشم کمک کنند. این نوع شخصی سازی تاکنون تقریباً در حوزه اتوماتیک مورد توجه نبوده است. سایر ویژگی هایی که مشتریان می توانند از آن بهره مند شوند عبارتند از:

فوری

Chatbots به مشاغل این فرصت را می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز ، از هرجای دیگر و حتی از طریق تعطیلات و آخر هفته ها که معمولاً بسته های فروشگاه بسته می شوند ، سوالات مربوط به خدمات مشتری را ارائه دهند. و حتی اگر یک chatbot به اندازه کافی پیشرفته برای حل یک مشکل پیچیده نباشد ، ارائه یک پاسخ شخصی و فوری به نگرانی های مشتری می تواند مسیری طولانی را در جهت ایجاد آگاهی از برند طی کند.

بی طرفی

Chatbots توانایی تعامل با مشتریان اساساً احساسی و بدون تعصب دارد. آنها ، حداقل در تئوری ، "کارمندان" عالی هستند زیرا ، به عنوان مثال ، با عصبانیت مشتریان روبرو نخواهند شد. البته این می تواند هر دو راه را پشت سر بگذارد ، زیرا مشتریان به احتمال زیاد می خواهند بدانند که در صورت احساسات در تعامل با انسان هستند - اما به طور کلی ، کاربردهای مثبتی برای سمت غیر احساسی خدمات وجود دارد.

شخصی

یکی از مهمترین کاربردهای یادگیری ماشین در مشاغل این است که به دلیل توانایی خود در سنتز ابرداده ، برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به سرعت و به راحتی تجربه مشتری را شخصی سازی کنند. این ممکن است به فرم توصیه های محصول باشد (همانطور که می بینید ، به عنوان مثال وقتی در آمازون خرید می کنید) یا حتی یک وب سایت راه اندازی کنید تا مشتریان به احتمال زیاد "بهترین" محصولات خود را ابتدا مشاهده کنند.

تجربه ی کاربر

مشتریان قبلاً عاشق تجربیات مختلف هستند که چت بابات در خرده فروشی و خدمات مشتری به مردم عرضه می کند. برخی از خدمات شخصی و مکاتبات اضافی که فوری تر از ایمیل هستند ، قدردانی می کنند. مارک های معروف که در حال حاضر از chatbots استفاده می کنند شامل Spotify است که بر اساس فعالیت شما Whole Foods توصیه های موسیقی را به شما ارائه می دهد ، که دارای ربات مخصوص فیس بوک مسنجر مخصوص به خود است که به شما در جستجوی کالاهای فروشگاهی و آموزش آرایش سپهره کمک می کند.

استانداردهای کیفیت و اخلاق

مطمئناً بعضی از مناطق خاکستری وجود دارد که با توجه به اخلاق و حریم خصوصی و همچنین تضمین کیفیت کلی در هنگام استفاده از فناوری خودکار به عنوان "مردم" کار می کند. برای یک تجارت ، این امر به ویژه با سیاست تنظیم مقررات مربوط به حفاظت از داده های عمومی (GDPR) ، که از حریم شهروندان اتحادیه اروپا و داده هایی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند ، محافظت می کند.

بسیاری از اصول اخلاقی و خط مشی وجود دارد که مشاغل باید این نوآوری مهم جدید را در سیستم عاملهای خود در نظر بگیرند که حریم خصوصی و مالکیت داده ها دو موضوع اساسی هستند. در حالی که این مسائل واقعاً در دست متخصصان حفظ حریم خصوصی ، متخصصان فناوری اطلاعات و توسعه دهندگان است ، مشاغل هنوز باید از خطرات اخلاقی چت بابات آگاه باشند.

آیا گپ های چت جایگزین مردم خواهند شد؟

اینکه آیا chatbot ها در نهایت افراد را جایگزین می کنند حدس و گمان کسی در این مرحله است. برخی مشاغل که در حال حاضر مشغول به کار هستند شامل دستیار شخصی ، سرور فست فود و مدیر رسانه های اجتماعی است ، اما تا زمانی که آنها تأثیر کافی در بازار کار نداشته باشند که ما واقعاً تفاوت را احساس می کنیم کاملاً طولانی خواهد بود.

این سوالی است که بسیاری از افراد از آن برخوردار هستند و در حال حاضر پاسخ قطعی واقعی وجود ندارد. از نظر اخلاقی ، شرکت ها و سازندگان وظیفه دارند این امر را مدیریت کنند ، بنابراین احتمالاً در این مرحله نگرانی چندانی وجود ندارد. کسب و کارها کاملاً باید در استفاده از چت بات ها احتیاط کنند و از ارائه خدمات مشتری در زندگی واقعی اطمینان حاصل کنند.

از اینجا به کجا می رویم؟

آینده بازاریابی دیجیتال به شدت توسط برنامه های هوش مصنوعی (AI) از جمله chatbots هدایت می شود. اگرچه به نظر می رسد در بسیاری از برنامه های chatbot در دنیای خدمات مشتری پاسخ مثبت وجود دارد ، اما مهم است که رویکردی سنجیده برای اجرای این فناوری ها انجام شود.

شما نیز مانند هر جنبه ای از صنعت بازاریابی دیجیتال ، باید درک کاملی از این فناوری جذاب بدست آورید تا از مزایای آن در مقابل اهداف تجاری خود استفاده کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 43
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 2929
  • بازدید کلی : 2929
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی