loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 95
پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 11:56

اگر در زمینه بازاریابی دیجیتالی هستید ، ممکن است تعجب کنید که اتوماسیون چه اثری می تواند در حرفه آینده شما داشته باشد.

درست است که فناوری خودکار تقریباً تمام جنبه های دنیای دیجیتال را در دست گرفته است و همچنان بر برخی مشاغل و نقش ها تأثیر خواهد گذاشت. اما چه مناطقی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و چگونه؟

در اینجا یک مرور کلی در مورد نحوه تغییر اتوماسیون در تغییر تجربه و مشارکت مشتری آورده شده است.

اگر در زمینه بازاریابی دیجیتالی هستید ، ممکن است تعجب کنید که اتوماسیون چه اثری می تواند در حرفه آینده شما داشته باشد.

درست است که فناوری خودکار تقریباً تمام جنبه های دنیای دیجیتال را در دست گرفته است و همچنان بر برخی مشاغل و نقش ها تأثیر خواهد گذاشت. اما چه مناطقی تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و چگونه؟

در اینجا یک مرور کلی در مورد نحوه تغییر اتوماسیون در تغییر تجربه و مشارکت مشتری آورده شده است.

اتوماسیون برای مدتی جایگزین مشاغل شده است

با افزودن رایانه به دفاتر در دهه 1970 ، استفاده روزافزون از این فناوری تا دهه 1990 و سپس استفاده گسترده از اینترنت در حدود سال 2000 ، بازاریابی دیجیتال در حال حاضر شاهد جابجایی های زیادی بوده است.

و با وجود کیوسک های سلف سرویس و چت بوت های امروزی در همه جا ، دلایل زیادی وجود دارد که افراد در برخی بخش ها می توانند از خود سؤال کنند که آیا شغل فعلی آنها حتی در دو سال آینده وجود خواهد داشت یا خیر.

برای بازاریابان ، نگرانی تقریباً یکسان است. خدمات خودکار دستیابی به سرعت به عنوان برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Siri که به تشخیص صدا متکی هستند ، به سرعت پیشرفته تر می شوند.

در گذشته و در حال حاضر ، بحث بر سر این بوده است كه آیا رایانه ها واقعاً شغل را سرقت می كنند یا شغل هایی كه فقط در طبیعت تغییر یافته اند ، به كارمندان موجود اجازه می دهد كه با دور شدن از كارهای واحد ، به سمت های مشابه اما شاید جذاب تر نیز بگردند.

برای بازاریابان ، تغییرهای مختلفی به سمت اتوماسیون صورت گرفته است ، تغییراتی که لزوماً ضرر و زیان شغلی را بعنوان بخشی از پیامدهای بعدی نمی بینند.

چگونه هوش مصنوعی شغل بازاریابی را تغییر می دهد

چگونه هوش مصنوعی شغل بازاریابی را تغییر می دهد

امروزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در واقع فناوری های پیشرو در بازاریابی هستند و می توان از آنها برای انواع فعالیت ها استفاده کرد. بازاریاب ها می توانند از این طریق استفاده کنند:

  • مخاطبان آنها را درک کنید
  • پیشنهادات را شخصی سازی کنید
  • تولید محتوای ساده
  • عمیق تر تحقیق کنید
  • مقادیر گسترده تری از داده ها را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید
  • داده ها را به سرعت در تصمیم گیری های تجاری اعمال کنید

درست مانند اکثر تحولات تکنولوژیکی در گذشته ، هوش مصنوعی به جای اینکه مشاغل آشکار داشته باشد ، تقاضا برای مهارت های جدید ایجاد می کند. ما هنوز نیاز به افرادی که پشت دستگاه بازاریابی هستند ، مهم نیست که چه چیزی باشد. به عنوان مثال ، ما برای نوشتن برنامه های مکالمه هوش مصنوعی و نظارت بر مکالمات chatbot به افراد نیاز داریم.

شاید مهمتر از همه ، ما به افرادی نیاز داریم که بتوانند درباره مقادیر زیادی از داده های در حال تجزیه و تحلیل درک و ارتباط برقرار کنند - یعنی آنها داده ها را روشن کنند ، ارتباط برقرار کنند و آنها را برای یک استراتژی تجاری بکار گیرند. این جایی است که تجزیه و تحلیل پیش بینی ممکن است برخی از آمارها یا مشاغل مرتبط با ریاضیات را از برخی جهات ، اما بیشتر از طریق محاسبه انجام دهد. این نوع برنامه های هوش مصنوعی برای راهنمایی و تفسیر آنها به افراد نیاز دارند.

طبق گفته Salesforce ، حدود نیمی از 3500 بازاریاب مورد بررسی اکنون از هوش مصنوعی استفاده می کنند و این تعداد حتی در سال آینده باید جهشی بزرگ داشته باشد.

هوش مصنوعی می تواند برای تجزیه و تحلیل پیش بینی مانند امتیاز دهی سرب ، که باعث صرفه جویی در زمان فروش تیم ها و بازاریابی می شود ، مفید باشد و باعث می شود تلاش های دقیق تری برای هدف گذاری در هر دو بخش انجام شود.

برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی فقط به افراد فرصت می دهد تا کارهای دیگری را انجام دهند ، زیرا ابعاد مختلف فرآیندهای فروش و تبدیل را اندازه گیری و ارزیابی می کند.

هوش مصنوعی و اتوماسیون چگونه تجربه مشتری را تغییر می دهند؟

هوش مصنوعی در حال حاضر تجربه مشتری را از بسیاری جهات تغییر می دهد. برنامه های مسنجر مانند WhatsApp اکنون برای خدمات به مشتریان گسترده تر از همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. Chatbots را می توان 24/7 و در سراسر جهان به کار گرفت تا به پاسخگویی به سؤالات اساسی یا حتی سفارشی کردن تجارب برای خریداران کمک کند. آنها می توانند به مشتریان در جستجوی محصولات کمک کنند و همچنین آنها را توصیه کنند. در حالی که آنها هنوز به اندازه کافی پیشرفته نیستند تا بتوانند پاسخهای کاملاً مفصلی ارائه دهند یا درگیری را برطرف کنند ، می توانند از سؤالهای ساده در مورد خدمات مشتری مراقبت کنند که می تواند زمان زیادی را برای کارمندان بخورد.

حتی خرید شخصی با روبات های موجود در فروشگاه و از طریق چت بابات. والمارت برای انتخاب محصولات و افزودن به سبد خرید ، روبات دارد و این "انتخاب" روباتیک در انبارهای بزرگی مانند آمازون قرار دارد.

کدام مشاغل بیشترین سطح سهام را دارند؟

کدام مشاغل بیشترین سطح سهام را دارند؟

طبق اطلاعات CB Insights ، حدود 10 میلیون شغل ایالات متحده در معرض خطر با اتوماسیون قرار دارد و بیشترین رده در معرض خطر عبارتند از خدمات ، انبارها و کارگران خرده فروشی. کارخانجات قبلاً برخی از اثرات پس از آن را تجربه کرده اند و فقط چند سال پیش ، 60،000 کارگر در Foxconn ، تولید کننده آیفون ، با روبات ها جایگزین شدند.

مطمئناً ، روبات ها بسیاری از جنبه های خرده فروشی ، مانند تجارت الکترونیکی را به دست می گیرند ، بنابراین کسانی که در حال حاضر در خرده فروشی هستند اما در بازاریابی دیجیتال ماهر نیستند و یا آماده ی یافتن راه حل های جایگزین هستند ، مشاغل بیشتری دارند که بیشتر از بازاریاب های دیجیتال در معرض خطر هستند. به شغل می آید در امور مالی ، هوش مصنوعی به طور فزاینده ای در تصمیم گیری های سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند مورد Wealthsimple ، یک بستر سرمایه گذاری مبتنی بر هوش مصنوعی کانادا.

تولید محتوا

هوش مصنوعی در حال حاضر مشغول ایجاد مشاغل ایجاد و ایجاد محتوای است و برنامه هایی مانند Wordsmith قادر به تولید محتوای خودکار هستند.

پست الکترونیک

هوش مصنوعی برای هدایت و مدیریت فعالیتهای ایمیل در مقیاس بزرگ و همچنین شخصی سازی آنها به طور مستقیم با استفاده از داده های جمع آوری شده از مخاطبین استفاده می شود . بسیاری از برنامه های ایمیل خودکار وجود دارد ، و تعدادی از آنها از AI استفاده می کنند تا به مشتریان بالقوه در جهت صحیح کمک کنند.

تبلیغات خودکار

تبلیغات خودکار به سرعت عادی می شوند زیرا سیستم عامل هایی مانند Facebook و Google Ads به طور فزاینده ای برای جمع آوری داده ها ، تجزیه و تحلیل و هدف قرار دادن قدرت هوش مصنوعی روی می آورند. حتی در مقیاس کوچک ، این می تواند یک شرکت هزاران دلار در سال را در نیروی انسانی ذخیره کند ، بنابراین مطمئناً قابل ذکر است که این نوع نرم افزار می تواند جایگزین شغل ها شود.

اما همچنین مردم به یادگیری نحوه نوشتن ، طراحی و نظارت بر تبلیغات نیاز دارند. علاوه بر این ، مردم هنوز هم نیاز دارند تا به یک سازمان خاص کمک کنند تا درک کنند که چگونه یک تبلیغ یا کمپین خاص تأثیر می گذارد در خط نهایی آنها. آموزش ممکن است یکی دیگر از دلایلی باشد که شرکت ها افرادی را می خواهند که دارای انواع خاصی از نرم افزار هستند آشنا کنند.

به عنوان مثال ، یک نرم افزار جدید مدیریت مخاطبان به عنوان یک سرویس (AMaaS) به نام Adext ، تبلیغات گوگل و فیس بوک را با توجه به مخاطبان بهینه می کند و می تواند مناسب ترین کانال را انتخاب کند. از مقادیر انبوهی از داده ها برای بهینه سازی و هدف قرار دادن تبلیغات برای تبدیل استفاده می کند و کارهای زیادی را برای افزایش کارایی انجام داده است.

رویکرد شما چیست؟

اگر اتوماسیون را تهدید می دانید و آماده نیستید که چگونه از این نوع نرم افزارها استفاده کنید ، پس ، بله ، ممکن است کار شما مورد تهدید واقع شود. اما اگر شما روی توپ توپ هستید و به طور مداوم یاد می گیرید ، همانطور که بیشتر متخصصان دیجیتال باید باشند ، می توانید از اتوماسیون به نفع خود استفاده کنید ، یادگیری مهارت های جدید برای رقابتی تر شدن در بازار است.

فن آوری همیشه در حال تحول است و شرکت ها باید به فرصتهای یادگیری مداوم توجه کنند تا از کنار گذاشتن افرادی که به عنوان متخصص در فن آوری استفاده نمی کنند و از سطوح جدید فناوری استفاده می کنند ، خودداری کنند.

کسانی که می توانند تیم های خود را به صورت کارآمد سازگار و آموزش دهند و همچنین درک کنند که چگونه از ابزارهای جدید مانند هوش مصنوعی استفاده کنند ، رقابتی تر خواهند بود. اما ما باید برای چنین تغییراتی آماده باشیم و این به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد.

آموزش و استخدام

با اتمام اتوماسیون ، استخدام افراد با مهارت بازاریابی دیجیتال سخت تر است زیرا افراد در دانشگاه های سنتی آموزش نمی بینند. درجات بازاریابی سنتی نوع تأکید بر فناوری مورد نیاز نیست ، تا بازاریاب بتوانند در این زمینه رقابتی باشند.

طبق گفته Burning Glass ، اکنون حدود 40٪ از شغلهای بازاریابی نیاز به مهارتهای دیجیتالی دارند. هر سال مشاغل دیجیتالی بیشتر و بیشتری وجود دارد ، و به طور کلی آنها با پرداخت شغل بازاریابی بیشتر هستند و همچنین برای پر کردن آنها 16٪ بیشتر طول می کشند.

آژانس های بازاریابی افرادی را می خواهند که بتوانند تجزیه و تحلیل ، آمار و انواع دیگر داده های بزرگ را اداره کنند. آنها باید بتوانند داده های بزرگ را دستکاری کنند ، اما همچنین می دانند که چگونه می توانند از ابزارهای مناسب برای این کار ، در بازاریابی و سایر مناطق استفاده کنند. علاوه بر این ، آنها باید آمادگی یادگیری استفاده از این نوع ابزارها را داشته باشند ، حتی اگر در ریاضیات یا تجزیه و تحلیل داده ها خودشان مهارت نداشته باشند.

Upskilling هرگز ایده بد نیست

Upskilling هرگز ایده بد نیست

ممکن است نگران نباشیم در مورد تعداد مشاغل گمشده در بازاریابی دیجیتال به دو دلیل مهم نگران باشیم:

  1. بازاریابان دیجیتال در حال حاضر به شدت متکی به دانش فن آوری هستند و برای حفظ رقابت و نگه داشتن خود و همچنین مشتریان خود ، باید استراتژی ها و مشکلات خود را تنظیم کنند تا در صدر تغییرات و روندها بمانند.
  2. بیشتر بازاریاب های دیجیتال در حال حاضر همه کاره هستند ، و دارای طیف گسترده ای از مهارت ها هستند ، به این معنی که در صورت خودکار شدن مهارت می توانند به راحتی محور باشند.

توضیحات شغلی همانطور که در گذشته وجود نداشت به صورت استاتیک یا جابجایی نیست ، و این چیزی است که به نفع بازاریاب است. در حالی که شما ممکن است تمام مهارت ها یا تجربه ذکر شده را نداشته باشید ، احتمالاً بسیاری از آنها و تمایل قابل توجهی برای یادگیری دارید .

آنچه که کمی ترسناک تر است و چیزی که همه بازاریابان باید از آن آگاه باشند ، سرعتی است که روند فن آوری در حال توسعه و تغییر است. شما باید در مورد روزآمد بودن در مورد روندهایی که از اتوماسیون مهار استفاده می کند ، به منظور تقویت سفر مشتری ، وظیفه چند وظیفه ای ، و تولید لایه های با کیفیت استفاده کنید ، طرفدار باشید.

ماندن فعالانه در بالای روندها و به روز کردن مهارتهای شما نه تنها باعث می شود که در زمینه خود ایستادگی کنید بلکه افرادی را که با آنها کار می کنید نیز تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین بدون توجه به اینکه اتوماسیون یک کار خاص یا مهارت را "به دست می گیرد" ، بهترین بازاریاب های دیجیتال یادگیری و آموزش مداوم را در اولویت قرار می دهند.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 2946
  • بازدید کلی : 2946
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی