loading...

آموزش سئو برای افراد خاص

بازدید : 112
پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 10:42

با بیش از 8 میلیون پروفایل تجاری در اینستاگرام ، این اپلیکیشن قطبی برای برندها است و بنابراین بازاریابی اینستاگرام یک ضرورت در هر استراتژی رسانه های اجتماعی است . اما با تمام این سر و صدا ، چگونه می توانید مطمئن شوید که شرکت شما شنیده می شود؟ جواب این است که با یک استراتژی بازاریابی قاتل اینستاگرام!

این مقاله به شما کمک می کند تا روند ساخت یک استراتژی بازاریابی برنده اینستاگرام را راهنمایی کنید ، و اطمینان حاصل کنید که از طریق برنامه به اهداف تجاری خود خواهید رسید…

با بیش از 8 میلیون پروفایل تجاری در اینستاگرام ، این اپلیکیشن قطبی برای برندها است و بنابراین بازاریابی اینستاگرام یک ضرورت در هر استراتژی رسانه های اجتماعی است . اما با تمام این سر و صدا ، چگونه می توانید مطمئن شوید که شرکت شما شنیده می شود؟ جواب این است که با یک استراتژی بازاریابی قاتل اینستاگرام!

این مقاله به شما کمک می کند تا روند ساخت یک استراتژی بازاریابی برنده اینستاگرام را راهنمایی کنید ، و اطمینان حاصل کنید که از طریق برنامه به اهداف تجاری خود خواهید رسید…

1. مخاطب خود را تعیین کنید

اولین چیز اول ، شما با بازاریابی اینستاگرام به چه کسی می خواهید برسید؟ آیا مطمئن هستید مخاطبان شما از این برنامه استفاده می کنند؟ به عنوان مثال ، خوب است بدانید که 68٪ از کاربران اینستاگرام زن هستند و اکثر کاربران زیر 30 سال هستند. انجام تحقیقات بازار در مورد هدفمندی شما قبل از شروع محتوا ضروری است. تعیین سن ، جنس ، محل ، منافع (حتی رژیم های غذایی) از مخاطبین دلخواه خود را به طوری که شما می توانید اطمینان از شما پذیرایی مطالب خود را مناسب!

هنگامی که این جمعیت را در ذهن داشته باشید ، یک قدم جلوتر بروید تا رفتارهای دیگر را تعیین کنید:

  • از چه نوع هشتگ استفاده می کنند؟
  • آنها در چه مکان هایی قرار دارند؟
  • آنها به چه مارک های دیگری علاقه دارند؟
  • آنها چه کسی را در اینستاگرام دنبال می کنند؟

این تحقیقات مخاطبان طولانی نمی گذارد و اولین گام مهم در تمرکز استراتژی بازاریابی اینستاگرام شماست!

2. اهداف خود را تعیین کنید

شما چه می خواهید بازاریابی نمایش مشخصات عمومی خود را به رسیدن به ؟

هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام ، مهم است که اهداف تجاری ملموس را در صدر نگاه دارید تا از اتلاف وقت و منابع خودداری کنید. لیستی از اهدافی را که می خواهید از طریق بازاریابی اینستاگرام به آن ضربه بزنید بنویسید . اینها به طور طبیعی بسته به شغل و صنعت متفاوت خواهد بود ، اما می تواند چیزی از رشد یک جامعه درگیر ، افزایش آگاهی از برند ، تا رانندگی در تبدیل باشد .

هر یک از این اهداف KPI ها و معیارهای متفاوتی برای ردیابی خواهند داشت و به فرم های مختلف محتوا نیاز دارند. اگر بتوانید در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود این موارد را کوتاه کنید ، این به شما و تیمتان کمک خواهد کرد که در مسیر باشند - خصوصاً به این دلیل که گرفتن مطالب آسان است! ابزارهای زیادی در آنجا وجود دارند که از هر مرحله از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما پشتیبانی می کنند - به لیست نهایی در اینجا نگاه کنید .

برنامه ریزی و برنامه ریزی رسانه های اجتماعی قبل از زمان.

پست های ویدیویی ، گالری ، تصویر و متن

پیش نمایش تقویم ، خوراک و شبکه

اینستاگرام ، فیس بوک و توییتر

شروع به برنامه ریزی کنید تا اکنون موقعیت های خود را شروع کنید

3. تحلیل محتوای رقبا itor

به همان اندازه که تحقیقات بازار برای تعیین مخاطبان شما اهمیت دارد ، برای تحلیل رقابت شما نیز بسیار مفید است ! هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام ، بازیکنان بزرگی را در صنعت خود در اینستاگرام شناسایی کنید و ببینید که آنها به چه خوبی عمل می کنند ، و فکر می کنید چه کاری بهتر توانستید انجام دهید. به یاد داشته باشید که مخاطبان هدف آنها نیز مخاطب هدف شما هستند ، بنابراین در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • میزان درگیری آنها چقدر است؟ (لایک + نظر ÷ شماره دنبال کنندگان x 100)
  • آیا آنها به نظرات پاسخ می دهند ؟
  • طرفداران آنها از چه سؤالاتی می پرسند؟
  • از کدام هشتگ استفاده می کنند؟
  • آنها از چه شکلی از محتوا استفاده می کنند؟
  • فراخوان آنها برای اقدام چیست؟

اجرای یک حسابرسی مانند این در رقبای اصلی شما برای یادگیری در مورد فضا ، پیدا کردن بهترین کارها و همچنین بهتر شناختن مخاطبان اینستاگرام شما مفید است!

هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام ، بازیکنان بزرگی را در صنعت خود شناسایی کنید و ببینید که آنها در این برنامه به خوبی عمل می کنند و فکر می کنید چه کاری بهتر انجام داده اید!برای توییت کلیک کنید

برای اینکه بازاریابی اینستاگرام خود را به سطح بعدی برسانید ، بررسی کنید:

# Guide راهنمای همه در یک برای اینستاگرام هشتگ #

4- ایجاد یک استراتژی محتوا

به طور بالقوه مهمترین بخش استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما تصمیم می گیرد چه چیزی را ارسال کنید تا به بهترین وجه بتوانید از برند خود استفاده کنید و به اهداف تجاری خود برسید. تولید محتوا از منابع عظیمی در یک شرکت استفاده می کند ، بنابراین می خواهید آن را به درستی بدست آورید. این مرحله از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شامل افزایش وزن فرم های زیر برای مخاطبان شما است:

  • عکس
  • فیلم های
  • محتوای ایجاد شده توسط کاربر
  • داستانها

و سپس با در نظر گرفتن سایر تکنیک های بازاریابی اینستاگرام مانند:

  • مسابقات / مسابقات
  • تأثیرگذاری در بازاریابی
  • پست های چرخ فلک
  • همکاری / تصاحب

در عین حال اطمینان حاصل کنید که فید اینستاگرام شما منسجم و زیبایی شناسی است ! ✨

بر اساس تحقیقات مخاطبان و رقبا ، احتمالاً قبلاً ایده خوبی در مورد فرم محتوا دارید که برای بازاریابی اینستاگرام شما بهترین کار را خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر محصولی را بفرستید که قابل عکسبرداری باشد ، طبیعتاً محصول شما پایه و اساس محتوای شما خواهد بود. در حالی که اگر شما یک سرویس آنلاین یا حضوری را می فروشید ، ممکن است اطلاعات یا به روزرسانی های مفیدی را در قالب پست های متن به اشتراک بگذارید ، یا شیوه زندگی شرکت خود را با بینش های پشت صحنه مستند کنید.

به هم نگاهی به این نمونه های بسیار متفاوت بازاریابی اینستاگرام بیندازید. به عنوان یک برند مبتنی بر محصول ، GATO از حساب اینستاگرام خود برای نمایش دسرهای خود به روشی خلاقانه و جذاب استفاده می کند. در حالی که برند SaaS Slack از آنها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعیه های تجاری و فرهنگ شرکت استفاده می کند. هر دو استراتژی بازاریابی معتبر اینستاگرام برای مارک ها و مخاطبان بسیار متفاوت هستند!

بازاریابی اینستاگرام
بازاریابی اینستاگرام: محصول در مقابل نرم افزار

⭐ در اینجا برای راهنمایی در عمق در تولید محتوای Instagram بزرگ برای کسب و کار شما را کلیک کنید! ⭐

5- ایجاد تقویم محتوا

تقویم محتوا با یک استراتژی محتوا همراه است . اکنون می دانید چه چیزی ارسال می کنید ، مرحله بعدی در استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما تصمیم می گیرد که چه زمانی و چند بار باید منتشر شود. شما نمی خواهید به پایان برساند بشکه برای محتوای آخرین لحظه ، بنابراین داشتن یک تقویم سرمقاله به شما امکان می دهد تا در مورد رویدادهای آینده ، اطلاعیه ها ، یا تعطیلات رسانه های اجتماعی برنامه ریزی شده و برنامه ریزی کنید !

بازاریابی اینستاگرام
برنامه ریز تقویم محتوا در Hopper HQ - بصری را مدیریت کنید که چه پستهایی در چه زمانهایی خارج می شوند ، و به راحتی بکشید و رها کنید تا تاریخ برنامه ریزی شده خود را تغییر دهید!

استفاده از یک تقویم برای مدیریت بازاریابی اینستاگرام شما همچنین به دیدن شکاف های برنامه محتوا کمک می کند تا از ارسال مداوم در پست خود اطمینان حاصل کنید . قوام بیشتر از فرکانس در اینستاگرام برای کمک به ایجاد یک رابطه قابل اعتماد با مخاطبان شماست! الگوریتم نمایش مشخصات عمومی نیز یک حساب کاربری به نفع کسی که پست دو بار در روز هر روز، بیش از یک که پست 6 بار در روز دوشنبه و پس از آن دوباره تا وقتی که تعطیلات آخر هفته.

بهترین تاکتیک برای انتخاب چگونگی مرتب ارسال ، مشاهده در هنگام فعال بودن پیروان شما در طول هفته است! برای دسترسی به این داده ها می توانید حساب کاربری اینستاگرام خود را به بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام خود متصل کنید - و سپس تقویم محتوا خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید!

بازاریابی اینستاگرام

6. برنامه زمانبندی مطالب در پیشبرد

با تبدیل تقویم محتوای خود به برنامه محتوا ، بازاریابی اینستاگرام خود را آسان تر کنید ! با استفاده از یک ابزار برنامه ریزی خودکار مانند Hopper HQ ، می توانید عکس ها و فیلم های خود را برای ماه (یا حتی قبل از آن) به صورت عمده بارگذاری کنید و در صورت تمایل آنها را مستقیما در اینستاگرام منتشر کنید. از جمله برنامه ریزی در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود ، به سازمان کمک می کند و باعث می شود بارهای زیادی از کارهای بزرگ (و سرگرم کننده تر) مانند ایجاد محتوا آزاد شود!


برنامه محتوا در Hopper HQ به شما کمک می کند تا از طریق بصری برنامه های زیبایی در رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید - فقط زمان را تعیین کنید و ما بقیه را انجام خواهیم داد!

برنامه ریزی اینستاگرام پایه های خوبی برای بازاریابی باورنکردنی اینستاگرام ارائه می دهد ، اما این بدان معنا نیست که اگر چیزی به وجود آمده باشد که شما برنامه ریزی نکرده اید ، نمی توانید به صورت دستی ارسال کنید. برای کمک به برنامه محتوای شما وجود دارد - آن را محدود نکنید!

یک دقیقه وقت بگذارید تا به راهنمای ما بخوانید: چگونه برای ارسال اطلاعات بیشتر در اینستاگرام (و چرا باید) برای اطلاعات بیشتر Sc

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 2936
  • بازدید کلی : 2936
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی